مهندس السودانی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ سمت وزیر کار و امور اجتماعی را برعهده داشت و همزمان به عنوان وزیر صنعت و سرپرست وزارتخانه های بازرگانی و دارایی فعالیت می کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش آژانس امنیت سلامت انگلستان (UKHSA)، 5G.5.1 در حال حاضر حدود یک مورد از هر هفت مورد کوویدی که توسط تست های بیمارستانی تشخیص داده می شوند را به خود اختصاص می دهد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره جزایر سه‌گانه ‌‌با کسی تعارف نداریم و این جزایر صددرصد متعلق جمهوری اسلامی است‌‌، گفت:‌ کشورهای منطقه تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
در جلسه مهم دولت عراق که به ریاست السودانی برگزار شد، به شدت به سوئد درباره تکرار قرآن سوزی هشدار داده شد.
نخست وزیر عراق که به قاهره سفر کرده امروز سه‌شنبه با رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
«محمد شیاع السودانی» و «سید عمار حکیم» ضمن دیدار در بغداد، درباره مسائل عمومی و وضعیت اقتصادی و امنیتی عراق گفتگو کردند.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
موسسه «حرکت حقوق» عراق به اظهارات السودانی درباره ادامه حضور نیروهای آمریکایی در این کشور واکنش نشان داد.
نخست وزیر عراق درباره حضور نیروهای آمریکایی در این کشور اظهارنظر کرد.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای به ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه یه ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق بر حفظ روابط با کشورهای عربی و کشورهای منطقه تاکید کرد.
نخست وزیر عراق با رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
«برت مک گورگ» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
شورای وزارتی امنیت ملی عراق نشستی به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار کرد.
سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
یک رسانه عرب زبان از تصمیماتی پرده برداشت که نخست وزیر جدید عراق یعنی السودانی اتخاذ خواهد کرد.
یکی از اعضای چارچوب هماهنگی به موضع گیری درباره جلسه پارلمان عراق درباره رای اعتماد به کابینه محمد شیاع السودانی پرداخت.
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق درباره اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، موضع گیری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ