اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
یک شرکت دانش بنیان اقدام به تولید و تامین انواع کیت های بیولوژی-مولکولی-تشخیصی دربازارهای داخلی و خارجی کرده است.
دلمه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. دلمه انواع فراوانی دارد، اما مواد میانی اکثر دلمه‌ها یکسان است. برای تهیه مواد میانی دلمه از مواد اولیه‌ای مانند گوشت چرخ کرده، برنج، برخی سبزی‌ها، پیاز، لپه و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. اگر علاقمند به تهیه این غذای خوشمزه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.
فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
خود میوه کیوی خواص بسیار زیادی دارد و پوست آن به این خواص اضافه می‌کند. اما نکته‌ای در مورد پوست انواع کیوی وجود دارد. کیوی تقریباً ۶۰ نوع دارد که بافت پوستشان گوناگون است و همهٔ آن‌ها نیز قابل خوردن‌اند. اما معمول‌ترین انواعی که خورده می‌شوند، کیوی‌های سبز و کیوی‌های طلایی‌اند.
تعدادی از مطالعه انجام شده در مورد وضعیت میکروبیولوژیکی گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهند که آن گوشی‌ها می‌توانند با انواع مختلفی از باکتری‌های بالقوه بیماری زا آلوده شوند.
در صنعت ساخت و ساز، قالب بتن یک سازه موقتی است که جهت شکل دادن به ساختمان مورد نظر به کار برده می‌شود.  وقتی بتن در حالت مایع قرار دارد، آن را درون قالب ریخته تا به شکلی که مد نظرشان است در آید. قالب بندی به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مقاله درباره انواع آن برای بتن صحبت می‌کنیم .
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به «ساعت» است؛ اینکه در ساعت‌های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: از روز ۱۷ تا ۲۷ شهریورماه، در مجموع ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۴۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه شده است.
لوبیا سیاه یکی از غنی‌ترین انواع حبوبات در جهان است. مبدأ آن به کشور‌های آمریکای مرکزی و جنوبی همچون مکزیک و برزیل برمیگردد و در تهیه و طبخ بسیاری از غذا‌های بومی این مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دنت یکی از دسرهای خوشمزه و مورد علاقه کودکان است که در طعم‌های متفاوت تهیه می‌شود و دنت بیسکوییتی یکی از انواع آن‌هاست.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۵۳۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۹۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ