آلرژی فصلی علائم زیادی مانند سنگینی سر، عطسه، خارش چشم و خستگی ایجاد می‌کند و هر یک از این علائم ممکن است به خصوص در هنگام گرفتگی بینی و سینوزیت باعث سرگیجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که اردوغان در سالهای اخیر همواره بر لزوم پایین نگه داشتن نرخ بهره تاکید داشت و بسیاری از کارشناسان اقتصادی همین سیاست را یکی از دلایل بی‌ارزش‌تر شدن پول ملی و افزایش نرخ تورم در ترکیه دانسته‌اند.
عربستان سعودی به روشنی یک کشور مهم در منطقه‌ی خاورمیانه است. آمریکایی‌ها هم باید روابط گسترده‌ای با آن داشته باشند و راه‌هایی برای همکاری با این کشور در مورد موضوعات خاصی که در آن منافع دو کشور همپوشانی دارد؛ پیدا کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا در نزاع‌های منطقه‌ای به صورت خودکار یا نیمه خودکار در کنار سعودی‌ها باشد. آمریکا هیچ ارزش سیاسی مشترکی با عربستان سعودی ندارد.
ژول کنده به ژاوی و مدیران بارسا اطلاع داده که این تابستان قصد جدایی دارد و برای این مهم، دلایل خاص خود را هم دارد.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه 2.5 میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند.
شهریار مغانلو با حضوری موثر در محوطه جریمه پرسپولیس، از دلایل برتری مهم سپاهان بود.
یکی از شایع‌ترین علت‌های قرمز شدن چشم، خشکی چشم است. در این مورد چشم‌ها دچار التهاب و قرمزی می‌شوند. در اکثر مواقع خشکی چشم بر اثر هوای گرم و خشک برای فرد رخ می‌دهد، اما دلایل دیگری مثل نگاه کردن زیاد به صفحه رایانه می‌تواند باعث بروز خشکی چشم شود.
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مشکلات فرهنگی و اقتصادی و ازدواج از دلایل مهم در ترک‌تحصیل دانش‌آموزان است، همچنین عدم دسترسی به مدرسه در همان منطقه به‌دلیل محدودیت تعداد دانش‌آموزان نیز تأثیرگذار است.
معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران توضیحاتی درباره سوخت ۳ نیروگاه مهم پایتخت، دلایل تشدید آلودگی و ماجرای تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا ارائه داد.
در روز‌هایی که مهد‌های کودک و مدارس تعطیل می‌شوند؛ والدین اوقات بیشتری را با فرزندانشان در خانه سپری می‌کنند. یکی از راهکار‌های اینکه کودکان را در خانه سرگرم کنیم آشپزی است. این کار مزایای بسیاری نیز دارد.
دارچین یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین ادویه‌های روی کره زمین است و فواید بسیاری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
استقلال برای بازی مهم عصر جمعه ۶ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد که این مساله کار ساپینتو را برای ارنج تیم دشوارتر از قبل خواهد کرد.
افرادی که صبح‌ها با زنگ ساعت از خواب بیدار می‌شوند، نسبت به کسانی که به طور طبیعی از خواب برمی‌خیزند معمولا خسته‌تر هستند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
در پی راه اندازی نئوبانک هوشمند فردا و استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران کشور از این اپلیکیشن فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از ایجاد سرویس های ویژه برای کاربران این اپلیکیشن خبر داد.
نماینده تهران در مجلس گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای موفق و مایه افتخار کشور است و یکی از دلایل مهم در موفقیت این شورا سلامت نفس اعضای آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ