با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
وینیسیوس مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان امباپه ندارد و خودش ترجیح می دهد نزدیک به دروازه بازی کند.
کادنا سِر مدعی است رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از یوونتوس تلاش می‌کند که به نظر می‌رسید راهی چلسی خواهد شد.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.
جود بلینگام، خرید بزرگ تابستانی رئال مادرید در حاشیه تمرین این تیم در یک مصاحبه کوتاه شرکت کرد و درباره شرایط خود در این تیم توضیح داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که خسوس وایخو جایی در برنامه‌هایش ندارد.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که قصد داشت تیمش را در بازی برابر والنسیا از میدان خارج کند اما داور مانع شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
گفته می‌شود ادن هازارد، مهاجم بلژیکی رئال مادرید، قرار است امشب در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.
مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.
رئال مادرید با کسب پیروزی 2-0 مقابل کادیز فاصله خود را با بارسلونا به 10 امتیاز کاهش داد.
فؤاد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل‌قبول توصیف کرد و تأکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
فدارسیون فوتبال برزیل توافق با سرمربی ایتالیایی برای قبول هدایت سله‌سائو را رد کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست مقابل ویارئال گفت ترجیح می‌دهد از خودش و تیمش انتقاد کند تا داور بازی که دو تصمیم جنجالی داشت.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان اکباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به امباپه ندارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.
سرمربی رئال مادرید جدایی هافبک برزیلی و نزدیک شدنش به منچستر یونایتد را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ