سوئیس با عملکرد فوق‌العاده مقابل اسپانیا نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان غیرمنتظره قهرمانی در جام جهانی قطر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
«عبدالصمد خرمشاهی» حقوقدان می‌گوید: «مطابق ماده ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات لواط برای فاعل در صورتی که به زور یا به اکراه باشد، اعدام است. در غیر این صورت مجازات فاعل ۱۰۰ ضربه شلاق است. یعنی اگر فعل به زور صورت نگرفته باشد، مجازات آن ۱۰۰ ضربه شلاق است. بنابراین مساله اینجاست؛ مواردی که فاعل انجام داده به زور بوده، به عنف بوده یا به رضایت خاطر مفعول بوده است! حد مجازات لواط مطابق همین ماده قانونی برای فاعل چه محصن و چه غیرمحصن بوده باشد، اعدام است.
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
اگر دولت بایدن سیاست خود را تغییر ندهد، احتمال زیادی وجود دارد که با یک درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه مواجه شود. برای پیشگیری از جنگ با یک دشمن تهدیدگر، آن دشمن باید باور کند که شما از زور استفاده خواهید کرد.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
شکی نیست که پذیرش ارزش‌های دینی با زور و اجبار قانون شدنی نیست. نه تنها این هدف محقق نمی‌شود، بلکه اثر منفی دارد. اگر سرقت و قتل در قانون منع شده و برایش مجازات تعیین گردیده به این علت نیست که دین آن را حرام کرده است، بلکه این فعل جرم است، چون نظم اجتماعی را به هم می‌زند و عرف عقلا در مورد جرم بودن آن‌ها اتفاق نظر دارند، لذا همه مقررات و قوانین نیز باید از همین زاویه تصویب شود. چرا گرایش به دین چنین شده است؟
آیت الله مسعودی خمینی: اسلام زوری نیست و امکان ندارد. اگر زور باشد، شخص در جای دیگر کار خود را انجام می‌دهد. زور فقط در مبارزه با آمریکا باید باشد.
ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است چون لحظه ای آرام و قرار ندارد.
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
به تاریخ حضرت موسی، حضرت‌عیسی و دیگر پیامبران نگاه کنید. اگر مردم نمی‌پذیرفتند، به زور مردم را به‌سوی قانون و دین خود نمی‌آوردند. اول مردم می‌پذیرفتند و بعد از پذیرش، قوانین آن دین واجب‌الاتباع می‌شد و می‌بایست از مقررات آن دین اطاعت می‌کردند. مقررات اسلام هم مشخص است. این معنای واقعی جمهوری است.
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
سوئیس با عملکرد فوق‌العاده مقابل اسپانیا نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان غیرمنتظره قهرمانی در جام جهانی قطر باشد.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی - درباره پرواز بازگشت زائران ایرانی که در عراق هستند، گفت: اگر وزارت کشور و وزارت امور خارجه مقدمات کار را برای بازگرداندن زوار آماده کنند، هواپیمای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که پرواز بازگشت زوار از عراق را در اسرع وقت انجام دهد.
فرض کنیم این حرف که فولاد مبارکه این مبالغ را بدون درخواست به گیرندگان پرداخت کرده درست باشد. اگر طرف‌های مقابل از دریافت آن خودداری می‌کردند، فولاد مبارکه به زور متوسل می‌شد؟!
چین بر استفاده از زور در صورت لزوم تأکید کرد و گفت: ما با بیشترین صداقت کار خواهیم کرد و نهایت تلاش خود را برای دستیابی به اتحاد مجدد مسالمت آمیز به کار خواهیم بست.
دولت چین هشدار داد اگر جدایی‌طلبان و نیروهای خارجی از خطوط قرمز پکن عبور کنند، گزینه استفاده از زور و حمله نظامی روی میز قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ