وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
مدت زمان مصدومیت کمال کامیابی‌نیا مشخص شد.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
مهدی تاج می‌گوید مشکل قرارداد مربیان تیم‌های ملی حل شده است.
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
بهبود مصدومیت علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بین ۳ تا ۸ هفته طول می‌کشد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
قرارداد سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه پالما اسپانیا سه ساله است.
انتشار این ویدیوی دلخراش و مشمئزکننده که فرانس‌پرس و دیگر خبرگزاری‌های بین‌المللی همچون رویترز در گزارش خود اعلام کرده قادر به تایید صحت آن و یا بررسی مکان و زمان تصویربرداری آن دست کم در کوتاه مدت نیست خشم مقامات اوکراینی را برانگیخته است.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در ستاد کل نیرو‌های مسلح هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش مدت زمان خدمت سربازی گرفته نشده است، گفت: اینکه گفته شده کاهش مدت خدمت زمان سربازی ابلاغ شده است، صحت ندارد.
طی این مدت در ارتفاعات گاهی رخداد مه و کولاک برف دور از انتظار نیست همچنین تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در نیمه‌شمالی استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مدت زمان قراردادش با این تیم واکنش نشان داد.
از ابتدای سال ۱۴۰۲ مدت زمان تکمیل مدارک در سامانه های ازدواج و فرزند از ۴۵ روزکاری به ۶۰ روزکاری افزایش می یابد.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اعلام کرده است که چند تقاضای اولیه تامین مالی جدید دریافت شده که تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه، تعیین تکلیف شوند.
ایجاد ساز و کار لازم برای کاهش مدت زمان انتظار مشتریان در شعب بانک ملت
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
بیماران مبتلا به کووید طولانی هنگام انجام وظایف مرتبط با شغل خود با دشواری‌هایی روبرو می‌شوند. نتیجه بررسی آنان در مرکز اختلالات عملکرد مغز در دانشگاه وندربیلت پس از گذشت چندین ماه از ابتلای اولیه‌شان به کووید وجود نقص‌های عمیق در حافظه را نشان داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص فرآیند فرزندخواندگی، گفت: در حال حاضر زمان فرزندخواندگی به کوتاه‌ترین مدت ممکن رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ