عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: من مطب ندارم و به عنوان پزشک خصوصی کار نمی‌کنم، حرفم این است که پزشکان را مجبور نکنید و به آنها به زور نگویید که حتماً باید به روستا بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس به علت سکته قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
روماریو، ستاره اسبق بارسلونا، به دلیل عفونت روده در بیمارستان بستری شده است.
اطلاعات آنلاین از بستری شدن آیت‌الله خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران در بیمارستان خبر داد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند رهبر جمهوری‌خواهان این کشور در مجلس سنا به علت آسیب‌دیدگی در بیمارستان بستری شده است.
آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم که دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم. از صبح مردم به من زنگ می‌زنند و می‌خواهند که موضوع را پیگیری کنم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس بیمارستان خصوصی ندارد اما با بیمارستان‌های خصوصی درجه یک تهران و شهرستان‌ها قرارداد ویژه‌ای دارد. اگر عدالتی وجود دارد باید سر همان سفره‌ای بنشینیم که از مردم می‌خواهیم سر همان سفره بنشینند.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زنان و زایمان اراک خبر داد.
نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند!
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره، همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سوی یک ضارب هدف حمله قرار گرفت.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: اولین عکس را از مهسا امینی ۲ نفر از اعضای سرویس جاسوسی آمریکا گرفتند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ۳ بیمارستان فرسوده و قدیمی رازی، گلستان و شفای اهواز مجوز جابه‌جایی و ساخت جدید گرفتند.
کرخه- نماینده مردم کرخه در مجلس گفت: پس از جلسات و پیگیری‌های فراوان مجوز احداث بیمارستان در شهرستان کرخه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته شد.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ