مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یافته‌ها نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی مضر هستند. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، نوشیدن مکرر نوشیدنی‌های شیرین شده با قند با افزایش وزن، چاقی، دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، بیماری‌های کلیوی و بیماری کبدی غیر الکلی مرتبط است. همچنین با پوسیدگی دندان و نقرس که نوعی آرتریت است مرتبط است.
بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، یک وعده استفاده از قلیان را صد برابر مضرتر از استعمال ۱۰۰ نخ سیگار عنوان کرد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) اعلام کرد که اشعه UVC توسط لایه اوزون جذب می‌شود و خطر زیادی ایجاد نمی‌کند. سازمان بهداشت فدرال اعلام کرده که اشعه UVA ضعیف‌تر از UVB است، اما "به عمق پوست نفوذ می‌کند و در طول سال ثابت‌تر است".
"ژو لی" یکی از محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نیز گفت که مکانی که کووید-19 برای اولین بار در آن کشف شد، لزوما محل پیدایش ویروس نبوده است.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در ایالات متحده بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند که علت اصلی مرگ و میر برای مردان و زنان است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اقدام مثبت بانک مرکزی در مورد راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز ایران گفت: دولت برای موفقیت این طرح باید مراقب قاچاق ارز باشد.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از راه‌اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، کاهش تنها پنج تا ۱۰ درصد از وزن می‌تواند فشار خون، قند خون و کلسترول خون را بهبود بخشد.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری التهابی روده (IBD) اصطلاحی است برای توصیف گروهی از دو اختلال التهابی مزمن (کولیت اولسراتیو و بیماری کرون) که بر دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارند.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده خاطرنشان کرد: کلید دریافت بیشترین بهره از میوه‌ها و سبزیجات جایگزینی آن‌ها با غذا‌های پرکالری است. این مواد غذایی بسیاری از مواد مغذی ضروری را فراهم می‌کنند و در عین حال دارای مقادیر کمی چربی، کالری و سدیم هستند.
بر اساس این یافته‌ها، تیم تحقیقاتی تخمین می‌زند که بزرگسالان می‌توانند با انجام ۱۱ دقیقه پیاده‌روی به سبک طنزآمیز، به ۷۵ دقیقه ورزش شدید توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برسند.
پیگیری مراکز کنترل و درمان معتادان، ساماندهی معتادان متجاهر، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار از موضوعات مورد بحث جلسه امروز شورای اجتماعی کشور بود.
پیگیری مراکز کنترل و درمان معتادان، ساماندهی معتادان متجاهر، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.
از نظر جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آلرژی مواد غذایی بیش تری حاوی هشدار‌های آلرژی هستند و رستوران‌های بیش تری از خطرات آلرژی آگاه هستند، اما وضعیت هنوز هم می‌تواند خطرناک باشد. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده نیمی از واکنش‌های آلرژیک کشنده غذایی ناشی از رستوران‌ها و سرویس‌های غذایی هستند.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها از هر سه بزرگسال یک نفر به میزان توصیه شده نمی‌خوابد. نتیجه پژوهش‌ها نشان داده زمانی که به اندازه کافی نمی‌خوابید بیش‌تر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌هایی، چون دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی و عروقی، چاقی و افسردگی قرار می‌گیرید.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده سالانه حدود ۸۰۵۰۰۰ نفر دچار حمله قلبی می‌شوند که هر ۴۰ ثانیه یک مورد آن رخ می‌دهد. این سازمان بیان می‌کند که از هر پنج نفر یک نفر نمی‌داند که دچار حمله قلبی شده است.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ