بر اساس این یافته‌ها، تیم تحقیقاتی تخمین می‌زند که بزرگسالان می‌توانند با انجام ۱۱ دقیقه پیاده‌روی به سبک طنزآمیز، به ۷۵ دقیقه ورزش شدید توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از کارخانه‌های آلمانی پیشتاز در حوزه صنایع دفاعی، برای اوکراین پهپادهای جاسوسی پیشرفته تولید و فراهم خواهد کرد.
رومئو بکام، پسر 20 ساله دیوید بکام مدل موی پدرش در اوایل 2000 را تقلید کرد.
تلویزیون‌های جدید ردمی قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار دارند و از پنل ۴K و نسبت تصویر به بدنه ۹۷ درصدی بهره می‌برند.
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در فشن شوی برند لویی ویتون در پاریس شرکت کرد و البته مدل موی جدیدش را به نمایش گذاشت.
به گفته یک تحلیلگر، اپل احتمالا قیمت موبایل های سری ۱۵ را افزایش می دهد، به طوریکه بهای نسخه های پرو آن تا ۲۰۰ دلار بیشتر می شود.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
امروز در مورد Galaxy Tab S۹+ و Galaxy Tab S۹ Ultra صحبت می‌کنیم، دو تا از سه تبلتی که باید از خانواده S۹ تشکیل شوند (سومین مدل S۹ وانیلی است). از طریق یک گواهینامه جدید TUV، اکنون می‌دانیم که سه نسخه از هر کدام وجود خواهد داشت.
در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.
مهدی قایدی با مدل موهای جدید در ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان به میدان رفت.
اگر چه تسلا تمایلی به انتشار اطلاعات درباره نرم‌افزار و سخت‌افزار ماشین جدید ندارد، اما نخستین عکس از آن به فضای مجازی راه پیدا کرده و حداقل به نظر می‌رسد که این عکس نخستین نما از تسلا مدل ۳ جدید است.
مدل موی جدید ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
اقامت خانواده لروی سانه در انگلیس او را از حضور در تمرینات این هفته بایرن بازداشت.
چراغ‌های جلو از ۲۹۶ GTB آمده‌اند در حالی که چراغ‌های عقب از SF ۹۰ استرادل قرض گرفته شده‌اند. ورودی‌های هوای جلو شبیه ورودی‌های مدل انزو است، اما بال عقب غول پیکر در جای خود قرار ندارد.
موضوع این است که آیا چین موافقت می‌کند بخشی از بازپرداخت وام‌های کشور‌های در حال توسعه را ببخشد یا خیر.
اظهارات مدیر ارشد اجرایی اپل نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد یک آیفون گرانقیمت تر در سال جاری میلادی عرضه کند.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
طبق آمار، شش دهم افراد به پهلو می‌خوابند. یکی از خوبی‌های به پهلو خوابیدن این است که خوروپف را کمتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم اگر به پشت بخوابید احتمال خوروپف کردنتان بیشتر است؛ زیرا این مدل خوابیدن اجازه می‌دهد بافت حلق پایین بیفتد و راه هوایی را مسدود کند.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
پیش بینی‌های مربوط به مرگ در آینده که توسط مدل پژوهشگران انجام شد در ۷۲ درصد مواقع پس از یک سال و ۷۳ درصد پس از پنج سال درست بود.
دو راه پیش روی چین قرار دارد: یا پکن می‌تواند چند سال دیگر با مدل اقتصادی فعلی خود ادامه دهد یا آن که مجبور خواهد شد با افزایش این هزینه‌ها یک گذار حتی دردناک‌تر از پیش را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ