بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، توضیحات دکتر سیما داودی متخصص رادیوانکولوژی بیمارستان امید، درباره سرطان پوست، علایم و راه‌های پیشگیری و درمان آن را مشاهده می‌نمایید.
علائم گرمازدگی را بشناسید و با روش‌های ساده از ابتلا به آن جلوگیری کنید.
یک ماه قبل از یک حمله قلبی ، بدن شما با این ۸ سیگنال اخطار خواهد داد، بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است، این قاعده ساده برای هر بیماری در نظر گرفته می شود و زمانی که علائم به درستی تایید نشوند بسیار ارزشمند خواهد بود.
گودی کمر بخش پایین ستون فقرات را مورد هدف قرار می‌دهد. از این رو نشانه‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. هر یک از علائم ذیل صرفا مربوط به گودی کمر نبوده و مشکل دیگری در ستون فقرات عاملش باشد. بدن انسان‌ها به طور طبیعی شبیه منحنی طراحی شده است.
اداره کل حفاظت محیط زیست یزد: یوزپلنگ وضعیت مناسبی نداشته و در همان دقایق اولیه در محل تلف شده بود که در معاینه اولیه توسط دامپزشک، هیچ گونه علایم ظاهری مبنی بر ضربه یا شکستگی مشاهده نشده و پس از هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و برداشت نمونه‌های لازم بانک ژن و بانک اسپرم، لاشه و نمونه‌ها برای بررسی دقیق‌تر به سازمان مرکزی محیط زیست ارسال شد.
اغلب سکته مغزی ظاهراً بدون هیچ علامتی اتفاق می‌افتد؛ اما در بعضی موارد ممکن است پیش از وقوع سکته مغزی زنگ خطر‌هایی وجود داشته باشد، مثلاً سردرد شدید و یک حمله ایسکمی گذرا (TIA).
سطوح بالای استرس می‌تواند به صورت علائم فیزیکی از جمله تعریق شبانه ظاهر شود. تعریق شبانه ناشی از استرس ممکن است با کابوس‌های ترسناک یا رویاهای استرس زا، تنفس سریع، افزایش ضربان قلب و مشکل در به خواب رفتن به دلیل نگرانی یا اضطراب همراه باشد.
سرطان دومین علت شایع مرگ و میر بعد از بیماری قلبی است. مهم‌ترین اقدام برای بیماران سرطانی، غربالگری به موقع است. هدف غربالگری سرطان، تشخیص و یافتن سرطان قبل از ظاهر شدن علائم آن است؛ زمانی که تومور هنوز کوچک و رشدنیافته است، شانس درمان در بالاترین حد خود قرار دارد.
می‌توانید بسیاری از علل درد بازو را با چند درمان ساده مدیریت کنید. با این حال، علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد در صورت درد بازو باید فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی اورژانسی باشید.
از مصرف غذا‌های آلرژی‌زا پرهیز کنید. این مواد خوراکی با تولید مخاط بیشتر، علایم حساسیتی را وخیم‌تر می‌کنند. از برخی از این مواد خوراکی می‌توان به محصولات لبنی، غلات حاوی گلوتن، تخم‌مرغ، شکر، سیب‌زمینی و دیگر سبزیجات ریشه‌ای نشاسته‌ای و خوراکی‌های سرخ و فرآوری‌شده اشاره کرد.
مصرف فیبر خود را افزایش دهید. فیبر می‌تواند به کاهش یا تسکین کامل علائم یبوست شما کمک کند. فیبر به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. توصیه می‌شود حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
ارتباط بین رژیم غذایی و افسردگی قوی‌تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کنند. متخصصان تغذیه و محققان به بررسی این موضوع پرداخته‌اند که آیا چیزی که می‌خورید می‌تواند خطر یا علائم افسردگی را افزایش یا کاهش دهد و پاسخ ساده «بله» است.
یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.
یائسگی در اواخر دهه چهلم یا اوایل دهه پنجاهم زندگی در مورد بیشتر زنان آغاز می‌شود و معمولاً روند آن چند سال طول می‌کشد.
اکثر افراد تصور می‌کنند که یبوست به معنی نداشتن حرکات مکرر و کافی روده است. در واقع یبوست، حالتی بسیار پیچیده و ظریف است که با طیفی از علایم ناشناخته همراه است.
احتقان بینی و فشار سینوس دلایل زیادی دارد: سرماخوردگی، آنفولانزا، و آلرژی که به چند مورد اشاره کنیم. محرک‌های شما هر چه که باشند، علائم می‌تواند به شما برسد.
سرما خوردگی معمولا با خستگی، احساس سرما، عطسه و سر درد آغاز می‌شود و با علائمی، چون سرفه، گلو درد، آبریزش بینی و تب ادامه می‌یابد و معمولا هفت تا ده روز بعد بر طرف می‌شود و برخی علائم ممکن است تا سه هفته به طول بینجامد.
روان‌گسیختگی یا اسکیزوفرنی یک اختلال روانی است که با دوره‌های مداوم یا عودکننده روان‌پریشانه مشخص می‌شود. علائم اصلی آن شامل توهم، هذیان و اختلال تفکر است. علائم دیگر این اختلال عبارتند از کناره‌گیری اجتماعی، کاهش ابراز عواطف و بی‌تفاوتی.
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افرادی که قبلا به آنفلوآنزا مبتلا شده و علائم شدیدی را تجربه کرده اند حتما واکسن بزنند. افراد گروه‌های پر خطر شامل کودکان شش ماهه تا پنج ساله، افراد بالای ۶۰ سال، افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و خانم‌های باردار حتما واکسن بزنند.
پزشک اورژانس بیمارستان لقمان می‌گوید: دو دانش آموز ۱۶ و ۱۷ ساله [ثنا.س و محدثه.ز] که لباس فرم مدرسه بر تن داشتند، توسط همکاران اورژانس تهران و با همراهی دو تن از معلمان یا اولیای مدرسه به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که علایم شوک عصبی داشتند و بلافاصله با تزریق سرم و آرام بخش تحت نظارت همکاران ما قرار گرفتند.
یک سکه نادر بیزانسی هزار ساله، علائمی بر روی خود دارد که به نظر می‌رسد تنها اشاره منابع اروپایی به انفجار ابرنواختر سال ۱۰۵۴ میلادی باشد.
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ