پیگیری مراکز کنترل و درمان معتادان، ساماندهی معتادان متجاهر، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.
لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلولهای بنیادی معاونت علمی بررسی شد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت ۴ ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
شهردار تهران گفت:ساماندهی بازارهای گل در شهر از اقدامات در دستور کار ماست تا بتوانند تولید کنندگان در این مراکز محصولات خود را به درستی عرضه کنند.
معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
مدیرکل ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری گفت: سایت ساماندهی مرکز نوبت دهی برای رانندگان کامیون مرز آستارا تا سه شنبه راه اندازی می شود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره و عنوان کرد: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهر‌ها شود.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۴۳ خودرو سوخت‌رسان در مناطق پرتردد تهران برای خدمت به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.
براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی موقت مرکز همگانی خرید ‌و فروش خودرو آیت‌الله سعیدی خبر داد.
پیگیری مراکز کنترل و درمان معتادان، ساماندهی معتادان متجاهر، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار از موضوعات مورد بحث جلسه امروز شورای اجتماعی کشور بود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی تاکنون، ۱۷ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت ساماندهی و در مراکز ماده ۱۶ پذیرش شده‌اند.
شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این منطقه گفت: ایجاد غرفه در محوطه عمومی مراکز خرید تخلف است.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساماندهی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: الان ۵۰ هزار گواهی اسقاط موجود است بنابراین با ادعای کمبود گواهی اسقاط قصد دور زدن قانون ساماندهی صنعت خودرو را داشتند.
چند ماه پیش و در زمستان سال ۱۴۰۰ نیز دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، در گزارشی چالش‌های تقنینی و نظارتی ساماندهی کودکان زباله‌گرد در ایران را بررسی کرد که در بخشی از آن آمده است: «مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت شهری، پیش‌تر عمدتا موضوعی زیست‌محیطی و اقتصادی تلقی می‌شد، اما امروزه با تبدیل‌شدن به کانون و زمینه شکل‌گیری پدیده نابهنجار و آسیب‌زایی مانند زباله‌گردی کودکان، به‌مثابه مسئله اجتماعی و فرهنگی نیز رخ عیان کرده است».
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ساماندهی آموزشی و پرورشی مدار غیر دولتی با محوریت اجرایی سازی سند تحول بنیادین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ