سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
این یافته‌ها نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی مضر هستند. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، نوشیدن مکرر نوشیدنی‌های شیرین شده با قند با افزایش وزن، چاقی، دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، بیماری‌های کلیوی و بیماری کبدی غیر الکلی مرتبط است. همچنین با پوسیدگی دندان و نقرس که نوعی آرتریت است مرتبط است.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
جوانان والیبال ایران دست به یک کار بزرگ زدند و با غلبه بر آرژانتین راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند.
رودخانه مکونگ محل زندگی چندین گونه ماهی غول پیکر آب شیرین است. اما فشار‌های محیطی در حال افزایش است. به ویژه، دانشمندان نگرانند که برنامه بزرگ سدسازی در سال‌های اخیر به راه افتاده است، به طور جدی زمینه‌های تخم‌ریزی را مختل کند.
با پیروزی صربستان مقابل کوبا ایران از یک رتبه سقوط فرار کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل فرانسه پیروز شد.
میوه‌ها به خاطر طعم طبیعی شیرین و رنگ‌های درخشان و همچنین مواد مغذی که دارند مورد علاقۀ ما هستند. در واقع، برخی از مواد مغذی که خیلی از مردم دنیا کمتر مصرف می‌کنند، مانند پتاسیم و ویتامین C در بسیاری از میوه‌ها یافت می‌شود.
ستاره تیم استقلال در فصل جاری پدر شد و خدا به او دو قلو هدیه کرده است؛ یک پسر و یک دختر.
درست است که خوردن میان‌وعده‌های شیرین و فرآوری‌شده در طول وعده‌های غذایی می‌تواند کالری اضافی را به همراه داشته باشد و احساس گرسنگی بیشتری در شما ایجاد کند، اما مصرف میان‌وعده‌های سالم در کاهش وزن مؤثر است و به تأمین نیاز‌های بدن کمک می‌کند.
محمد عاشق غذا‌های شیرین است و تقریبا دو یا سه برابر کودک‌های هم سن و سالش در هر وعده غذا می‌خورد!
همه می‌دانند او چه انسان شروری است و سوابق کیفری متعددش مستند در پرونده موجود است. حتی همین الان هم دوستانش دست از شرارت برنمی دارند و سنگ قبر خواهر مظلوم من را شکسته‌اند! رسیدگی به پرونده اتهامات گوران ادامه دارد و رأی دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.
شیرزن ایرانی قهرمان مچ اندازی آسیا شد
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
شیرین صمدی اجرای برنامه‌هایی، چون «صبح به‌خیر ایران»، «سیمای خانواده»، «قاصدک» و «عصر خانواده» را در کارنامه خود دارد.
هر سه آزادکار ایرانی حاضر در نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات امیدهای جهان به فینال راه پیدا کردند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
سردار مریم بختیاری یکی از زنانی است که تصویر او بر دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران به نمایش درآمد. گرچه این تصویر از دیوارنگاره برداشته شد ولی همین یادآوری ما را بر آن داشت تا یادی کنیم از این شیرزن ایل بختیاری.
این روز‌ها نام شلیر رسولی، شیرزن مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور متجاوز جانش را از داده، تبدیل به نماد پاکدامنی و شجاعت در این شهر شده است.
انتخاب میوه به‌عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبرها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم تا زمان صرف وعده غذای بعدی می‌شود.
سعید اسماعیلی با کشتی های دیدنی و بازگشت های فوق العاده به مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان رسید.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ