سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢۴ بازیکن ایران سابقه حضور در جمع بهترین‌های تورنمنت را داشته‌اند.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
این پزشک و متخصص طب ایرانی با تأکید بر اینکه در فصل گرما نباید از خوراکی‌های سنگین و خیلی چرب و شیرین استفاده کنیم، اظهار کرد: بهتر است در این فصل بیشتر از سوپ‌ها و غذاهای آبکی استفاده کنیم.
ماست یکی از پرخاصیت‌ترین مواد غذایی است که دارای خواص زیادی بوده و آن را می‌توان در خانه تهیه کرد. ماست‌هایی که در سوپر مارکت‌ها و... به فروش می‌رسند، اغلب شیرین و سفت هستند. به همین خاطر برخی از کدبانو‌های ایرانی علی رغم میل‌شان به جای تهیه ماست در خانه به خرید آن روی می‌آورند. در این بخش ترفندی را در تهیه ماست خانگی به شما می‌آموزیم که می‌توانید با آن یک ماست شیرین و سفت درست کنید.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل فرانسه پیروز شد.
محمد عاشق غذا‌های شیرین است و تقریبا دو یا سه برابر کودک‌های هم سن و سالش در هر وعده غذا می‌خورد!
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
شیرزن ایرانی قهرمان مچ اندازی آسیا شد
دو مدافع ایرانی الاهلی قطر بعد از نمایش درخشان برابر السد اکنون آماده جدال این هفته برابر الغرافه هستند.
در شب برد شیرین بایر لورکوزن، سردار آزمون فرصت بازی مقابل هوفنهایم را به دست نیاورد.
برتری شیرین تیم ملی ایران مقابل آمریکا
متخصص طب ایرانی با اشاره به نقش میوه‌ها در دفع سموم ناشی از آلودگی هوا از بدن، اظهار کرد: سیب و انار شیرین و انجیر تازه نیز کمک کننده خواهد بود
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: در راستای احیای سنت های اصیل ایرانی اسلامی درمحلات جشنواره ترش و شیرین در گذر پاییزی بوستان شمشیری برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
هر سه آزادکار ایرانی حاضر در نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات امیدهای جهان به فینال راه پیدا کردند.
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
مرتضی شریفی با درخشش در ترکیب گالاتاسرای زمینه‌ساز پیروزی تیمش در هفته اول سوپرلیگ ترکیه شد.
با توجه به صحبت‌های سرمربی بایر لورکوزن به نظر می‌رسد او بخواهد از سردار آزمون مقابل بایرن استفاده کند.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.
قهرمانی شیرین پینگ‌پنگ زنان ایران با شکست ترکیه در فینال اسلامی
Backbone One جدید یک کنترلر پلی استیشن ویژه کاربران آیفون است. این کنترلر به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارد و دقیقاً مانند یک سرویس پخش بازی مستقل عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ