مرد مسلح سوار بر خودرو رنو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله مدیر روزنامه توسعه جنوب را کشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک نظامی این کشور در شمال عراق خبر داد.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
منابع محلی سودان از کشته شدن شش افسر اطلاعاتی و امنیتی ارتش این کشور در درگیری با نیروهای پشتیبانی سریع در منطقه ام درمان خارطوم خبر دادند.
منابع رسمی در سوریه از وقوع یک انفجار تروریستی در حومه درعا خبر می‌دهند.
منابع سوری از کشته شدن چهار سرباز ارتش سوریه در جریان درگیری شدید با گروه‌های تروریستی در حومه لاذقیه خبر دادند.
وزارت دفاع ترکیه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از کشته شدن ۳ عنصر پ ک ک در شمال عراق خبر داد.
پیشکسوت کشتی و مدیر کل سابق استان البرز بدلیل جراحی مغز در بیمارستان بستری شد.
انفجار یک بمب کنارجاده ای در مسیر نیروهای سوری به کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شد.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
شفت- رئیس جمعیت هلال احمر شفت از کشته شدن ۳ نفر بر اثر سقوط خودروی پراید به دره در مسیر شفت به امامزاده اسحاق(ع) این شهرستان خبر داد.
بهره‌گیری از دانش آبخیزداری و آبخوان‌داری (مدیریت یکپارچه آبخیزداری) برای کشت دیم مثمر ثمر و مفید خواهد بود و می‌تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در افزایش تولید کشت دیم داشته باشد.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: ارائه تخفیف بیمه و پرداخت اقساطی بیمه ویژه، برای کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می کنند در نظر گرفته شده است.
سخنگوی سازمان ملل متحد از کشته شدن سه نیروی پاسدار صلح این سازمان درپی انفجار بمب در مسیر خودروی حامل آنها در جمهوری آفریقای مرکزی خبر داد.
در سال‌های اخیر شاهد کشته شدن ۸ یوزپلنگ در محدوده ۴۰ کیلومتری عباس‌آباد ـ میامی بوده‌ایم، اما همچنان هیچگونه همکاری از سوی وزارت وزارت و شهرسازی با سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایمن کردن این مسیر برای عبور یوزپلنگ ایرانی انجام نشده و هر لحظه احتمال دارد که یوزی در این مسیر با خودرو‌های عبوری تصادف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ