انفجار یک بمب کنارجاده ای در مسیر نیروهای سوری به کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه نظامی- امنیتی در طرابلس پایتخت لیبی چهار نیروی نظامی کشته و دست‌کم 18 غیرنظامی زخمی شدند.
نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی در تل آویو پس از زخمی شدن، از پا درآمد.
منابع امنیتی از کشته شدن چهار نیروی پلیس در مصر در جریان یک حمله مسلحانه به یک مقر امنیتی در شمال شبه جزیره سیناء خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: حمله دشمن در محور دونتسک با موفقیت دفع شد و حدود ۲۷۰ نیروی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
پلیس اعلام کرد؛ در تیراندازی آخر هفته چند باند دوچرخه سوار در یک کافه بار در اوکلاهما سیتی، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطقی از افغانستان و پاکستان، منابع محلی از جان باختن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن 150 تن گزارش دادند.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
رسانه‌های پاکستانی از وقوع یک انفجار در جنوب‌غربی این کشور خبر می‌دهند که شماری کشته و زخمی بر جای گذاشته است.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
تیراندازی در مدرسه ای در ایالت آیوا آمریکا به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
حادثه تیراندازی در دو مدرسه‌ در برزیل به کشته شدن سه دانش‌آموز و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر منجر شد.
مقامات ترکیه از کشته شدن و زخمی شدن شماری بر اثر سقوط چندین راکت در منطقه کاراکامیش در غازی عنتاب در جنوب ترکیه خبر دادند.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته و زخمی شدن شماری از افراد درپی واژگونی یک اتوبوس در شمال غربی این کشور خبر داد.
در حادثه انفجار یک بمب کنار جاده ای در ولایت لغمان در افغانستان، ۷ نیروی طالبان کشته و زخمی شدند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در این کشور خبر داد.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
در حادثه برخورد مین کنار جاده ای با یک دستگاه خودرو، یک نیروی امنیتی طالبان کشته و ۶ نفر هم مجروح شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته نیروی هوایی ارتش این کشور پایگاه‌های ارتش اوکراین و مزدوران خارجی را هدف قرار داده و در پی آن صدها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ