در سال‌های اخیر شاهد کشته شدن ۸ یوزپلنگ در محدوده ۴۰ کیلومتری عباس‌آباد ـ میامی بوده‌ایم، اما همچنان هیچگونه همکاری از سوی وزارت وزارت و شهرسازی با سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایمن کردن این مسیر برای عبور یوزپلنگ ایرانی انجام نشده و هر لحظه احتمال دارد که یوزی در این مسیر با خودرو‌های عبوری تصادف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
جود بلینگام تنها غایب تمرین دیروز رئال مادرید بود اما این غیبت دلیل خاصی داشت.
چه مواقعی باید در مصرف هندوانه احتیاط کرد؟
صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه روند اصلاحات قضایی این رژیم، از خدمت نظامی سر باز زدند.
پردراگ میاتوویچ، یکی از اسطوره‌های رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که فصل آینده برای سفیدپوشان حکم دوران گذار را دارد و رئال باید این دوره را با احتیاط کامل پشت سر بگذارد.
تحقیقات در مورد مزایای احتمالی درمان با آب سرد در فضای بسته یا با شنا در فضای باز هنوز در مراحل اولیه است، اما به وضوح می‌دانیم که فرو رفتن در آب سرد ممکن است اثرات احتمالی مضری بر بدن انسان داشته باشد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز پنج شنبه چهارم خرداد را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به لغزنده بودن سطح معابر پایتخت از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
ژاوی قصد ندارد تا زمان بهبودی کامل روبرت لواندوفسکی از او استفاده کند و حداکثر احتیاط در مورد او لحاظ خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
با افزایش تردد در جاده ها رانندگان باید احتیاط بیشتری برای سفر داشته باشند.
ادویه‌های تند اگرچه برای رفع احتقان بینی در هنگام سرماخوردگی مفیدند، اما اگر مبتلا به آنفولانزا هستید و از معده درد نیز رنج می‌برید، به هیچ وجه غذایتان را تند نکنید.
مصدومان پرسپولیس شانس کمی برای حضور در آخرین بازی دور رفت فصل جاری دارند.
تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان دو تیم به دنبال گلزنی هستند، گفت: مدافعان سرخابی روز سختی را سپری خواهند کرد اما به نظر می رسد احتیاط برای نباختن کیفیت دربی را پایین خواهد آورد.
پالما امشب در غیاب دو ستاره ایران خود به مصاف نویا آپوستولی می رود.
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
ممکن است گفتن این عبارت برای شما خیلی عادی باشد، اما خیلی از کودکان این عبارت را از والدین خود نمی‌شنوند. گاهی اوقات والدین فکر می‌کنند کار‌هایی که انجام می‌دهند عشقشان را به فرزندشان نشان می‌دهد، اما کودکان حقیقتا احتیاج دارند که این عبارت را بشنوند. بدانید جملات و بیان شیرین آن‌ها قدرت عجیبی در جذب و ایجاد روحیه و خودباوری دارند.
کارشناس مسائل آمریکا گفت: اسراییل به دنبال تقویت موضع آیپک علیه ایران و همچنین تقویت و خط‌دهی به کنگره آمریکا علیه دولت بایدن و مذاکرات فعلی است.
لیگ امسال تا به الان ۲۴ بازیکن خارجی اسم‌و‌رسم‌دار هم دارد؛ البته تعدادی از آن‌ها کاملا شناخته‌شده هستند و تعدادی دیگر هم بعد از مدت‌ها فعالیت در لیگ ایران، مورد توجه تیم‌ها و مربیان داخلی قرار گرفته‌اند
ورود به اتاق عمل با آرایش و لاک ممنوع!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ