عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: ارائه تخفیف بیمه و پرداخت اقساطی بیمه ویژه، برای کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می کنند در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند.
فروش اقساطی گوشی‌های موبایل و مودم از جمله خدماتی است که همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳ به متقاضیان ارائه می‌دهد.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد و برنامه‌های فروش بهمن را تنها از سایت رسمی دنبال کنید.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
درحال حاضر بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در حال همکاری با بانک رفاه در ارائه خدمات خرید اعتباری/اقساطی به بازنشستگان هستند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین استفاده بازنشستگان از این سامانه درحال گسترش است.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از فروش اقساطی خودرو از اواخر سال خبر داد و گفت: با ارائه ۹ محصول جدید و واردات خودروهای نو و کارکرده، بازار خودرو به تعادل خواهد رسید.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن افزایش گرانی و تورم را که باعث ناهموار شدن مسیر برای مسافران نوروزی شده را مورد نقد قرار داده است.
با همکاری دو مجموعه دیجی‌پی و اتاقک از این پس اعتبار دیجی‌پی، برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور نیز قابل استفاده است.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آغاز به کار رسمی شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) در کشور خبر داد.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: نظر به خشکسالی پارسال، کشاورزان خوزستانی به‌خصوص شهرهای شوش و کرخه امسال کشتی نداشته و باید پرداخت اجاره‌بهای زمین‌ها باید اقساطی شود.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح "کیف پول الماس" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهروند گفت: خدمات اقساطی و الکترونیکی در فروشگاه های شهروند تهران و شهرستان های حومه به مشتریان ارائه می شود.
ما در این مطلب به شما شرکت فروش اقساطی خودرو را معرفی خواهیم کرد.
وزیر صمت گفت: وضعیت امروز خودرو قابل دفاع نیست اما از سال گذشته بهتر است. مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ طی سال گذشته حل شد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات تعمیر شناورهای مسافری درکشتی سازی‌های داخلی و الحاق آنها به چرخه خدمات قبل از پیک سفر دریایی در این استان خبر داد.
معاون وزیر صمت از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان خبر داد.
مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت
گروه خودروسازی سايپا در خرداد ماه سال جاری توانست حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو توليد كند. اين در حالي است كه در این ماه به دليل افزايش دماي هوا، با مشكلاتي از جمله قطع برق مواجه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ