مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلمان به صورت شفاهی حکم جلب رییس بانک مرکزی لبنان را به این کشور ابلاغ کرد
یک دادستان فرانسوی به دلیل عدم حضور رئیس بانک مرکزی لبنان در دادگاه برای پاسخگویی به اتهاماتش در زمینه مالی، برای وی حکم جلب صادر کرد.
حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود، ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
حکم جلب فردی که با سلاح سرد در یکی از مدارس البرز اقدام به درگیری با عوامل مدرسه کرده بود، صادر شد.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
دادگاه حکم جلب غلامرضا فتح آبادی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس را صادر کرده است.
یک مقام پارلمانی آفریقای جنوبی اعلام کرد که این کشور اهمیتی به حکم بازداشت علیه رئیس جمهور روسیه نمی‌دهد.
مدیرعامل خبرگزاری میزان نوشت: حکم جلب مصطفی عبدی فردی که به شکل نامتعارف، نهی از منکر کرده بود و همچنین دو خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب صادر شد.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تحولات مهم منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و خشم بی سابقه اردنی‌ها از سخنان یک وزیر صهیونیست پرداختند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد با توجه به اینکه روسیه عضو دیوان کیفری بین المللی نیست، احکام این دیوان نیز برای این کشور فاقد وجاهت قانونی است.
دیوان کیفری بین‌المللی امروز(جمعه) با وارد کردن اتهام جنایت جنگی در اوکراین، برای رئیس جمهور روسیه قرار بازداشت صادر کرد.
یکی از بازیکنان سرشناس استقلال اتومبیل خود را وارد بازار آگهی‌ها کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار در دی ماه سال قبل حکم قضائی داشته و هفته قبل حکم جلب برای مالک صادر شده بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: قاضی برای مالک ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حکم جلب صادر کرده است.
صالحی دادستان تهران علیه این ملی‌پوش مشهور دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کرده است.
بر اساس اطلاعات بدست آمده از دادستانی تهران بنا به حکم بازپرس ساعتی پیش هنگامه قاضیانی جلب و به دادسرا منتقل شده است.
نصار الربیعی، دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق شکایتی را علیه نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به دادگاه ارائه کرد و صدور حکم جلب و ممنوع السفر شدن وی را خواستار شد.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ