رضا رشیدپور درباره بازدید سرزده مخبر به پمپ بنزین نوشت: لطفا فواید بازدید سرزده از پمپ بنزین را توضیح دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‎سن‌ژرمن، در مراسم معارفه گونچالو راموس با طعنه به امباپه قول خرید بازیکنان باانگیزه را داد.
محمدرضا زنوزی امشب در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا خواهد کرد.
یک تیم صربستانی به سرمربی سابق استقلال طعنه زد.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
علیرضا بیرانوند یک استوری کنایه آمیز در فضای مجازی منتشر کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
متلک پیروانی به استقلال و سپاهان
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام، چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
اصغری کارشناس هواشناسی در انتقاد به نظر کارشناس داوری دربی تلویحا تیم مورد علاقه خود را لو داد.
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
آزار جنسی در خیابان شاید برای بیشتر زنان فعال در جامعه پیش آمده باشد. زهرا مینویی، وکیل پایه‌یک دادگستری، ابعاد حقوقی این ماجرا را باز می‌کند و آزار خیابانی را به سه بخش متلک خیابانی، نوعی دست‌درازی مثل تنه‌زدن یا لمس و متلک‌های رکیک‌تر که نوعی فحش جنسی محسوب می‌شود، تقسیم می‌کند.
میثاقی در جریان ریزش سقف استادیو گفت: گردنت هرچقدر هم کلفت باشد، زیر این آوار می‌شکند و تحمل نمی‌کند.
برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یک جمله پر حرف و حدیث از سوی گزارشگر اصفهانی مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.
اولین اتوبوس‌هایی که به تهران آمد درست ۶۴ سال پیش، رودمستر بود که در آن از انتها باز می‌شد و اتوبوس قرمز لیلاند معروف به اتوبوس دماغی و لیلاند آبی که دماغ نداشت.
متلک ساپینتو به داوران و تعویق دربی
در بخشی از گزارش رسانه اسپانیایی دلیل اصلی باخت سنگین لورکوزن و ژابی آلونسو در لیگ قهرمانان اروپا را مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو معرفی کرد.
متلک به استقلال و پرسپولیس، حذف تابلو محیطی!
متلک به استقلال و پرسپولیس ، سانسور تبلیغات محیطی!
با ترفند شیطانی اغفالم کرد
راه حلی وجود دارد که بتوانید توصیه‌ها و پست‌های پیشنهادی را از فید اصلی اینستاگرام خود به مدت ۳۰ روز به تعویق بیندازید. این راه حل به تازگی در یک استوری اینستاگرام توسط آدام موسری، مدیر اینستاگرام ارائه شده است.
متلک رئیس کشتی روسیه: مدال‌های کارلین و سایتی‌اف را هم بگیرید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ