محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
ساوتهمپتون که بیشتر هفته‌های این فصل را در انتهای جدول لیگ برتر قرار داشت، با شکست 2-0 مقابل فولام، رسما به چمپیونشیپ سقوط کرد.
سرمربی پرسپولیس با شیوه دیگری در هفته‌های اخیر تیمش را هدایت کرده است.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
گفتنی است پس از رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری ترامپ که در هفته‌های گذشته برگزار شد، وکلای ترامپ درخواست تأخیر یک ماهه برای پرونده جدید وی به دادگاه را ارائه دادند که توسط قاضی این دادگاه رد شد.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: افزایش شدید قیمت ارز در هفته‌های گذشته منطقی واقتصادی نبود.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
صدا و سیما اعلام کرد: دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.
پس از گذشت یک ماه از پایان رقابت‌های جام جهانی، وحید امیری به هجمه‌هایی که علیه بازیکنان تیم ملی وارد شد، واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور سابق برزیل در هفته‌های اخیر که پس از شکست انتخاباتی راهی آمریکا شده، حمله و هجوم هوادارانش به مراکز حکومتی این کشور را محکوم کرد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
دولت سیزدهم که تا حدود یک‌ماه پیش برای ارائه لایحه بودجه در تاریخ مقرر (نیمه‌اول آذر) اعلام آمادگی کرده بود، در هفته‌های اخیر از تصمیم قبلی خود صرف‌نظر و اعلام کرد که ابتدا لایحه برنامه هفتم و پس از آن لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به مجلس می‌فرستد. اما ماجرا به اینجا ختم نشده و حالا برخی نمایندگان از ارائه لایحه بودجه در هفته جاری توسط دولت خبر می‌دهند. بررسی اظهارنظر‌های مجلسی‌ها و دولتمردان نشان می‌دهد ظاهرا باید ریشه این آشفتگی و بی‌نظمی را در فشار‌های مجلس به دولت برای تقدم برنامه هفت بر لایحه بودجه ۱۴۰۲ جست‌وجو کرد.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ