در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
امید قهوه که به صورت مشروط مالکیت باشگاه چوکا به او واگذار شده بود از این مسئولیت انصراف داد.
عضو کمیته تشکیلات مجمع روحانیت مبارز گفت: قوای ۳ گانه نقش مؤثری در امید بخشی به مردم دارند زیرا هر چقدر امید در دل مردم زنده‌تر شود، مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود.
قهوه هنگامی که توسط میکروبیوتای روده پردازش می‌شود، اسید کلروژنیک به متابولیت‌هایی تجزیه می‌شود که می‌تواند فراهمی زیستی اکسید نیتریک را افزایش داده و فشار خون را کاهش دهد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: بازداشت امیر مقاره خواننده یکی از گروه‌های موسیقی، صحت ندارد.
در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی مدیران برتر قوه مقننه معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: مدیرکل دفتر مجلس قوه قضائیه مأموریت دارد با همکاری رئیس دیوان عدالت و کمیسیون شوراهای مجلس، ظرف دو ماه، رسیدگی به پرونده‌های ناظر بر انتخابات گذشته شهروروستارا تمام کند.
سخنگوی قوه قضایی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سلمان امیر احمدی گفت: قوه قضائیه تمام همت و تلاش خود را در این عرصه به کار گرفته تا خون به ناحق ریخته شده شهدا پایمال نشود.
رئیس قوه قضائیه، در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی اسپانیا تبریک گفت.
فاطمی امین درباره تخلفات فولاد مبارکه گفت: بخش قابل توجهی از چیز‌هایی که عنوان شده، تخلف نیست. اما باید منتظر نظر قوه قضاییه باشیم.
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ