ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنانی‌ها از شب گذشته با تعطیلی دو نیروگاه برق حرارتی به دلیل انباشت بدهی‌های شرکت برق لبنان در بی برقی به سر می‌برند.
رهایی مردم نیجر از سیاست‌های استعماری فرانسه و تمسخر تهدیدات جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط لبنانی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
لبنانی‌ها در مناطق مختلف این کشور علیه قرآن سوزی در سوئد، دست به اعتراض زدند.
جوانان لبنانی، از دکل‌های نصب شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی این کشور بالا رفته و دوربین‌های جاسوسی صهیونیست‌ها را از جا کندند.
مویزس کایسیدو مورد توجه دو باشگاه مشهور لندنی قرار گرفته است.
باشگاه تاتنهام با ارائه پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی به دنبال جذب جیدون سانچو است.
تیم فوتبال لیورپول با یک برد مهم خانگی مقابل میهمان لندنی‌اش به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده امیدوارتر شد.
منچستریونایتد در رقابت نقل و انتقالات برای جذب رندال کولو موانی جلوتر از چلسی و تاتنهام است.
یاران هری کین با یک شکست غیرمنتظره برابر ولورهمپتون از افزایش فاصله با نیوکسل باز ماند.
بحران اقتصادی لبنان که در سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شد هم چنان باعث بدبختی بیش‌تر لبنانی‌ها می‌شود. سوء مدیریت گسترده وجوه، فساد و کنترل سرمایه توسط موسسات مالی لبنانی باعث شده که اکثر مردم لبنان نتوانند به موجودی پس انداز خود در بانک‌ها دسترسی داشته باشند.
پری پتی با 26 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 3 توپربایی، موثرترین بازیکن شهرداری بود. ضمن اینکه سجاد پذیرفته نیز 18 امتیاز و 9 ریباند دیگر کسب کرد.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
شبکه المنار نتایج یک نظرسنجی درباره دخالت ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان را منتشر کرد.
همزمان با کاهش مداوم ارزش پوند لبنان (واحد پول ملی آن کشور) لبنانی‌ها امسال در تامین زیتون و روغن زیتون با مشکل مواجه شده اند. زیتون و روغن زیتون در آشپزخانه لبنانی‌ها کالایی ضروری است اما حالا تبدیل به کالای لوکس شده است.
کیهان نوشت: لبنان با سیطره بر دو منطقه گازی قانا و کاریش در واقع بر سه چهارم این منطقه غنی تسلط پیدا کرده است و می‌تواند به هاب گازی مدیترانه تبدیل شود. یعنی هدفی که اسرائیل در سرمی‌پروراند، لبنانی‌ها می‌توانند از آن خود کنند.
چلسی همانند بازی رفت لیگ قهرمانان، در بازی برگشت هم مقابل میلان شکست خورد.
صبح امروز یکشنبه دهها شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت های دریایی شان تاکید ورزند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان در سالروز ربایش امام موسی صدر، تاکید کرد: مواضع امام موسی صدر همچنان منبع الهام لبنانی در تلاش برای نجات این کشور باقی می ماند.
سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سرویس امنیت ملی لبنان گفت که ثروت های دریایی متعلق به لبنان است و لبنانی ها به حق خود خواهند رسید.
در هفته دوم لیگ برتر انگلیس نتیجه‌ای باورنکردنی رخ داد و منچستریونایتد مقابل حریف لندنی‌اش برنتفورد با ۴ گل شکست خورد.
با وجود اشاعه فعالیت شرکت‌های لندتکی اما این استارت‌آپ‌ها به دلیل نبود زیر ساخت‌های لازم تنها می‌توانند در ازای اعتبارسنجی بانکی یا چک صیادی به مشتریان خود خدمت عرضه کنند.
لبنانی‌ها امروز می‌ترسند که دولت به سمت برداشتن یارانه‌های گندم حرکت کند، که تهدیدی برای افزایش قیمت یک بسته نان است، چیزی که خیلی‌ها نمی‌توانند آن را بپردازند، به‌ویژه که هشتاد درصد لبنانی‌ها زیر خط فقر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ