انزو فرناندز به بنفیکا اطلاع داده که خواهان پیوستن به چلسی است اما باشگاه پرتغالی که از بازیکن آرژانتینی خود عصبانی است قصد دارد مبلغ درخواستی خود را دو برابر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آموزش قوه قضاییه از تنظیم دستورالعمل جدید تبدیل وضعیت قضات رسمی_آزمایشی به رسمی_قطعی خبر داد.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای، از روشن شدن وضعیت نیمکت تیم در روزهای آینده و حفظ شاکله تیم خبر داد.
بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
علیرضا زاکانی در مورد آخرین وضعیت احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: مکان یابی آرامستان‌ها انجام شده و در حال رایزنی برای گرفتن این مکان‌ها هستیم.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
باشگاه های لیگ برتری مجکوم به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود شدند.
محققان دانشگاه جورجیا تک یک وضعیت کوانتومی جدید در ماده ای عجیب کشف کرده اند. در یک رویداد بی سابقه، محققان متوجه شدند ایجاد میدان مغناطیسی قابلیت رسانایی ماده را یک میلیارد درصد افزایش داد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی‌ام آذرماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور، باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود، نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگ‌تری روبه رو شوند.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
باشگاه پرسپولیس در پرونده علی علیپور به پرداخت 901 میلیون تومان محکوم شد.
بررسی جوازهای تاسیس صادره برای بنگاه های صنعتی در ۵ ماه نخست امسال نشان می دهد که در این بخش افت ۳۸.۶ درصدی داشته ایم که بیانگر کاهش تمایل سرمایه گذاران برای سمایه گذاری در بخش تولید است
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: کودکان دارای پیگیری درمان یا معلول خارج از نوبت به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند و مردم می‌توانند در صورت درخواست فرزندخواندگی این کودکان به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱، نام و نام خانوادگی و استان خود را پیامک کنند تا درخواست آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که آماده برگزاری دیدار هفته دوم برابر فولاد هستند، در مورد وضعیت آمادگی مهاجم هلندی این تیم، جذب یک مهاجم جدید و کارت بازی مدافع این تیم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ