با اعلام فهرست ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، وضعیت باشگاه‌های دارای نماینده در این رقابت‌ها نیز مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران اعلام شد. نکته قابل تامل خط خوردن نام جمشیدی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران از این فهرست است.
تیم ملی بسکتبال که به تازگی از اردوی آماده‌سازی ترکیه و لبنان بازگشته است، دور جدید تمریناتش برای شرکت در جام جهانی را از روز یکشنبه آغاز می‌کند.
تیم ملی بسکتبال که به تازگی از اردوی آماده‌سازی ترکیه و لبنان بازگشته است، دور جدید تمریناتش برای شرکت در جام جهانی را از روز یکشنبه آغاز می‌کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که هیچ پولی در این باشگاه نیست که بتوانند با آن بازیکن جدید بگیرند، گفت: در مدیریت گذشته قرارداد ۳ میلیاردی یک بازیکن را ۱۵ میلیارد بسته‌اند!
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قوانین جدید نقل و انتقالات ایران ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان 15 بازیکن را به هفتمین مرحله تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو دعوت کرد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت دو کارت زرد در ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار با پرسپولیس، از زمین اخراج شد.
بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا در این تیم تاریخ‌ساز شد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
باشگاه یوونتوس به علت تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر 15 امتیاز محکوم شد.
ستاره بی چون چرای اسنوکر جهان بیشترین درآمد را در سال ۲۰۲۲ به نام خود کرده است.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
یک سوم ابتدایی لیگ در شرایطی به پایان رسید که این هفته ۱۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت و پنج مسابقه برنده داشت.
با توجه به اعتقادی که سرمربی تیم ملی به استفاده از فوتبالیست‌های لژیونر در ترکیب این تیم برای حضور در جام‌جهانی دارد، تکلیف حدود ۱۵ بازیکن از ۲۶ بازیکنی که می‌توانند به قطر بروند مشخص است.
ایتان انوانری هافبک آرسنال با حضور در دیدار مقابل برنتفورد صاحب یک رکورد خاص در لیگ برتر انگلیس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ