رئیس شرکت هواپیمایی امارات معتقد است که هواپیما‌های مسافربری مجهز به کمک‌خلبان هوش مصنوعی می‌توانند مسافران را در آینده به مقصد خود برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو ،داخل کابین خلبان ، هواپیمای بوئینگ 787 را با یکدیگر مشاهده می نماییم .
سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
هواپیمای فوق سبک جی‌ام‌بی-وی‌ال۳ اسپرینت با یک خلبان زن به تازگی با مانور دادن گرداگرد برج میلاد خبرساز شده است.
هواپیمای فوق سبکی که گرداگرد برج میلاد پرواز کرد، رکورد سریع‌ترین پرنده فوق‌سبک دو نفره را در سال ۲۰۰۵ به نام خود ثبت کرده‌اند.
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
ویدئویی از طناز فلاحی، خلبان ایرانی که با هواپیمای خود در آسمان شمال کشور پرواز کرد را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
ویدئوی زیر چگونگی فرود آوردن یک بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی عمان توسط کمک خلبان محجبه به تصویر کشیده شده است.
رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.
میتل‌هولتسر در سال ۱۳۰۳ خورشیدی و آستانه سرنگونی سلطنت قاجاریه به ایران آمد. او از طرف شرکت هواپیمایی «یونکرس» مأموریت یافت تا خطوط هواپیمایی ایران را در دوره قاجار بررسی کند.
در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در «ولگوگراد» واقع در روسیه، خلبان آن کشته شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.
یک سیستم هوش مصنوعی هواپیمای آزمایشی لاکهید مارتین به نام VISTA X-62A را به مدت ۱۷ ساعت حین پرواز راهبری کرد.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
افراد مسلح یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به خطوط هوایی Susi Air را ربودند و یک خلبان نیوزیلندی و ۵ نفر از مسافران آن را در استان پاپوآ غربی اندونزی به گروگان گرفتند.
رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند در پی سقوط یک هواپیمای نیروی هوایی این کشور، خلبانان آن کشته شدند.
ذوالانواری سخنگوی ماهان گفت: ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست.
در جریان سقوط یک فروند هواپیمای بی- ۵۵ در ارمنستان، ۲ خلبان روسی آن کشته شدند.
منابع سعودی از سقوط یک فروند هواپیمای سبک در ریاض و کشته شدن خلبان آن خبر دادند.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ