سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.
براساس گزارش منابع محلی، یک فروند جنگنده سوخو۳۴ روسیه در نزدیکی مرز اوکراین سقوط کرد.
نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر آلومینیوم به دنبال زنده نگه داشتن آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر است.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم صنعت نفت آبادان در پی کسب پیروزی برای بقا در لیگ برتر است.
نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر آلومینیوم به دنبال زنده نگه داشتن آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر است.
یکی از نکات قابل تامل در این گزارش مربوط به وضعیت کیفیت زندگی در لوکس‌‌‌ترین منطقه تهران است. برخلاف باور عموم، نمره منطقه یک تهران که شمالی‌‌‌ترین منطقه شهر و خوش آب و هواترین آن به واسطه قرارگیری در کوهپایه و البته واجد دسترسی تا حدودی بیشتر به سرانه‌‌‌های خدماتی و فضای سبز است، بدترین مقدار عددی فشار زیست محیطی به این منطقه اختصاص دارد.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
طبق گزارش مقامات حفاظت مدنی، بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال شرقی الجزایر دست کم ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.
گروه معدنی جهانی گلنکور ۱۲ درصد کاهش تولید مس را در سال ۲۰۲۲ گزارش کرده است.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
بانک فدرال آلمان در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که رشد اقتصادی آلمان در دو فصل آینده کاهش می‌یابد.
نفت مسجد سلیمان برای پشت سر گذاشتن نتایج بد اخیر خود به دنبال مغلوب کردن مس رفسنجان در خانه است.
مؤسسه S&P گلوبال موبیلیتی گزارش داد بر اساس سناریو بدبینانه ممکن است تولید خودرو در اروپا به خاطر بحران کنونی در حوزه انرژی تا ۴۰ درصد کاهش یابد.
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در فصل گذشته هم زیان خالص و هم بدهی باشگاه نسبت به گذشته افزایش داشته است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.
درحالی که طبق اخبار قیمت گاز در اروپا به دلیل مناقشه بین اوکراین و روسیه افزایش چشم‌گیری یافته است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که در حال حاضر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی براساس قانون مجلس و بودجه درنظر گرفته می‌شود و مناقشه روسیه و اوکراین تأثیری بر شاخص‌های حسابداری شرکت‌های پتروشیمی نخواهد داشت.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ