در جریان سقوط یک فروند هواپیمای بی- ۵۵ در ارمنستان، ۲ خلبان روسی آن کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
یک هواپیمای بی سرنشین با قابلیت های نظامی در نمایشگاه هوایی پاریس رونمایی شد که با قطعات موجود در بازار ساخته شده و می تواند ۲۴ ساعت پرواز و ۱.۵ تن بار حمل کند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.
یک فروند هوایپما در کشور نپال هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد.
ستاره های بایرن با یک هواپیمای جدید به منچستر خواهند رفت.
اس-۷۵ دوینا نخستین موشک سطح‌به‌هوای تاریخ است که موفق به انهدام یک هواپیمای دشمن شد.
یک شرکت هواپیمایی با عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها و خشم او از تصمیم داور برای پایان بازی در نیمه اول در میانه یک موقعیت گلزنی شوخی کرد.
یکی از شرکت‌های هواپیمایی به واسطه قراردادش با استقلال در زمان مدیریت خلیل‌زاده از این باشگاه شکایت کرده است.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
ذوالانواری سخنگوی ماهان گفت: ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
ارتش چین اخیرا از  یک هواپیمای قاره پیمای بی سرنشین به نام «وینگ لونگ-۳» (Wing Loong-3) در چهاردهمین نمایشگاه هوانوردی و هوافضای چین در ایالت گوانگ دانگ رونمایی کرده است.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دفتر یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط ایام اربعین خبرداد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از دفتر فروش بلیت پروازهای اربعین یک شرکت هواپیمایی بازدید کرد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای یکی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیر عتبات عالیات خبر داد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک شرکت هواپیمایی از پروازهای چارتری ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته است.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ