سخنگوی باشگاه فولاد واکنش عجیبی نسبت به استعفای سرمربی این تیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان پس از پیروزی برابر تراکتور از رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس درخواست کرد فردا در تمرین این تیم حاضر شوند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
سرمربی استقلال از اینکه تیم او نمی تواند در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد، ابراز تأسف کرد.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.
روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون به دلیل بیماری نشست خبری امروزش را کنسل کرد و آندرا مالدرا، دستیار او تیم را تمرین داد. احتمال دارد دی‌زربی بازی فردا با یونایتد را از دست بدهد.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
بازگشت مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، و حضور او در تمرین امروز شیاطین سرخ در آستانه دیدار حساس فردا با سویا بهترین خبر برای یونایتدها بود.
دستجردی گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن هست، ولی کسی که علائم آلزایمر دارد دیگر توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون دیگر فایده‌ای ندارد و یک بار روحی شدید برای او دارد، طوریکه اضطراب، استرس و افسردگی فرد را شدید می‌کند.
هیات مدیره استقلال فردا برای بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل مستعفی باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.
رابی فاولر معتقد است که یورگن کلوپ باید در بازی فردا مقابل منچسترسیتی از لوئیس دیاز استفاده کند.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
اولین تمرین تیم استقلال بعد از بازی با پیکان در غیاب ریکاردو ساپینتو برگزار شد و در غیاب او روی ماتا دستیار اولش هدایت آبی پوشان را برعهده داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی با استعفای حمید مطهری از سرمربیگری این تیم مخالفت کرد.
سه تن از کادرفنی هوادار پیش‌تر پیراهن پرسپولیس را برتن داشته‌اند که در این بین داوود فنایی انگیزه ویژه‌ای برای جدال با پرسپولیس دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
سردار آزمون تا پایان امروز ۷ آبان با عضو تیم ملی ایران - در امارات- تمرین می‌کند. او از فردا به بایر لورکوزن بر می‌گردد و تمریناتش را زیر نظر کادر این تیم انجام می‌دهد.
مدافع استقلال بعد از گذشت چند روز در غیبتش در تمرینات و انتقاداتی که به او وارد شد با یک عذرخواهی از کادر فنی و شخص سرمربی قرار است از فردا دوشنبه در تمرینات آبی پوشان حاضر شده و در کنار دیگر بازیکنان، تمریناتش را آغاز کند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد، با رد ادعا‌های مطرح شده از سوی پدر حسن یزدانی مبنی بر اتفاقات قبل از فینال، تاکید کرد: درخواست مرور فن با فردی سنگین‌تر، خواسته خود یزدانی بود که در فرم‌های قبل اعزام توسط او مطرح شده بود.
یورگن لوکادیا در اردوی پرسپولیس حضور دارد و یحیی گل‌محمدی پس از تمرین سبک فردا صبح در مورد او تصمیم خواهد گرفت.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید این تیم فردا، روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ