توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
تصور لوتار ماتئوس از توماس توخل در بایرن چیز دیگری بود و او اعتقاد دارد این مربی باید سختگیری بیشتری داشته باشد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه خاصی به اورلین شوامنی دارد و او را هافبک محبوبش می‌داند.
مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشس عجله نخواهند کرد.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
بو اسونسون، سرمربی ماینتس، می‌گوید در چند روز اخیر هیچ تماسی با توماس توخل نداشته است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید فرهنگ باشگاه بایرن با دو باشگاه قبلی او چلسی و پی‌اس‌جی متفاوت است.
حضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی امشب مطرح شود.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ علاقه زیادی به بازی بنجامین پاوارد دارد.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید با اینکه به کیفیت سادیو مانه شک ندارد، ولی معتقد است او در بایرن مشکلاتی دارد و نتوانسته با تغییر باشگاهش کنار بیاید.
در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن فریادی بلند در میانه صحبت‌های او شنیده شد و حالا معلوم شد که منبع این فریاد یکی از بازیکنان بایرن بوده است.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود گفت که برکناری گراهام پاتر از هدایت چلسی برای او اهمیت چندانی ندارد.
بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید با وجود پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی مقابل لیل مدیران باشگاه به صورت جدی به دنبال بازگشت توماس توخل و نشست او روی نیمکت تیم‌شان به جای کریستوف گالتیه هستند.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
مسئولان فدراسیون فوتبال غنا در اقدامی جالب توجه با توماس توخل تماس گرفتند و برای هدایت تیم ملی با او مذاکره کردند.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اخراج توماس توخل برای او غیرمنتظره بوده است.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است توماس توخل، سرمربی چلسی، به سبک بازی کریستین پولیشیچ علاقه ندارد و بعید است ستاره آمریکایی در این فصل بازیکن فیکس این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ