سرمربی ذوب آهن می‌گوید این تیم فردا، روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ۸۹ است یارانه به او تعلق می‌گیرد، اما فردی که صدک ۹۰ یا ۹۱ باشد، یارانه به او تعلق نمی‌گیرد.
مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد آخرین وضعیت کیلیان امباپه تاکید کرد که همه چیز به مدیران باشگاه بستگی دارد.
کاپیتان اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام، بهترین انتخاب برای سرمربیگری این تیم بوده و خصوصیات او به موفقیت آبی‌پوشان کمک خواهد کرد.
بی‌شک مهم‌ترین اثر شریعتی در قرآن‌شناسی، نوشته حج او است که برای آحاد مردم در سفر حج قابل استفاده است که گام به گام مناسک حج را در پرتو روشنگری‌های آن تبیین می‌کند. همچنان‌که قرآن همه مناسک حج را شعائرالله نامیده است. او با سوگند به قلم که توتم او بود، گفت که توتم مقدسم را نمی‌فروشم، نمی‌کشم، گوشت و خونش را نمی‌خورم، به دست زورش تسلیم نمی‌کنم، به کیسه زرش نمی‌بخشم، به سرانگشت تزویرش نمی‌سپارم، دستم را قلم می‌کنم و قلمم را از دست نمی‌گذارم.
خبر حضور آرش برهانی در کادر فنی تیم امید صحت ندارد و او دستیار رضا عنایتی نخواهد شد.
آنسو فاتی علی‌رغم تمایل شدید باشگاه بارسلونا برای فروش او، هیچ قصدی برای جدایی ندارد و پیامش را به مدیران باشگاه نیز رسانده است.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
من زجر کشیدم و نمی‌گذارم پسرم هم زجر بکشد؛ مسی هم با استعداد خودش به اینجا نرسید و تلاش پدرش بود که او را مسی کرد...
رشید مظاهری برای بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد؛ او می خواهد مثل هفته اول لیگ مقابل آبی ها کلین شیت کند.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، روز گذشته برای اولین بار به ملاقات این بازیکن برزیلی رفت.
هواداران رئال مادرید بعد از انتشار خبر پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به لوکا مودریچ با چنان شور و حرارتی علاقه‌شان را به او ابراز کردند که مودریچ در نهایت به این پیشنهاد قاطعانه پاسخ منفی داد.
سرمربی تراکتور می گوید که او به کاوه رضایی در تیمش نیاز دارد ولی تنها وی در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.
سرمربی نساجی می‌گوید کاپیتان تیمش او را یاد سیدجلال حسینی می‌اندازد.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: من جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصلا در نظر نمی‌گیرم. سطح او طوری است که باید با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه دولت ترکیه صحبت کند. این اظهارات از سوی او واقعا زشت است.
فالی، مدافع کادیز، که ضربه عامدانه او به رودریگو باعث تنش زیادی در بازی شب گذشته رئال-کادیز شد، ضمن دفاع از خود گفت که رودریگو پسر خوبی است ولی او در مورد وینیسیوس عقیده‌ای دیگر دارد.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه، با خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، نظم موجود در اردو را مرهون تجربه او می‌داند.
مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه، با خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، نظم موجود در اردو را مرهون تجربه او می‌داند.
پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد، با وجود تمام انتقادها از کریستیانو رونالدو، از او دفاع کرد.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.
دنی آلوس، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دشوارترین رقیبی بوده که با او روبرو شده است.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، می گوید رئال به خوبی از رسانه‌ها برای قرار دادن بازیکنانش در فهرست توپ طلا استفاده می کند. او توپ طلا را نیز حق کریم بنزما دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ