لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی 2022 قطر در یک مصاحبه گفت جام طلایی‌رنگ افتخاری بود که جای خالی‌اش را احساس می‌کرد و از اینکه به هدفش رسید بسیار خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی صبح امروز موفق شد در دیدار برابر شارلوت به پیروزی برسد و لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی شد.
مسی در پنجمین بازی خود با پیراهن اینتر میامی موفق به گلزنی شد تا زمینه‌ساز پیروزی دیگری برای تیمش باشد.
لیونل مسی رکورد قربیانیان خود در دنیای فوتبال را به ۱۰۰ تیم رساند تا باز هم یک رکورد منحصر به فرد را از آن خود کند.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه‌ای برای این ستاره رقم زدند.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه ای برای این ستاره رقم زدند.
شیمون مارسینیاک لهستانی یک بار دیگر راهی عربستان می شود تا این بار دیدار فینال جام حذفی را سوت بزند.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز از بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا استقبال کرد.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
انتقال احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بازهم بخش قابل توجهی از صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا را شامل می شود.
سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، می‌گوید همه در این باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می‌کنند.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
فیل نویل، مربی اینترمیامی، شایعات علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را تایید کرد.
سرمربی بارسلونا تاکید کرد که درهای این باشگاه همواره به روی لیونل مسی باز است.
لیونل مسی امشب با گلزنی مقابل مون‌پلیه رکوردی که پیش از این در اختیار کریس رونالدو بود را از آن خود کرد.
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
یک‌بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.
یک بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ