پاکو خِمِس، مربی اسپانیایی، معتقد است که روبرت لواندوفسکی باعث شده تا در بارسلونا کسی جای خالی لیونل مسی را حس نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
لیونل مسی در دیدار برابر دالاس درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. این برای سومین بازی پیاپی است که او با پیراهن اینترمیامی دبل می‌کند.
لیونل مسی در تیم جدیدش اینترمیامی یک بادی‌گارد جدید دارد که در همه صحنه‌ها آماده دفاع از لئو و جنگیدن برای او است.
عکس‌های جدید مسی با لباس تیم ملی آرژانتین ممکن است اشاره او به حضور در جام‌جهانی 2026 باشد.
لیونل مسی برای اولین بار با تیم جدیدش اینترمیامی تمرین کرد. او در کنار هم‌تیمی سابقش سرخیو بوسکتس در مجموعه تمرینی اینترمیامی حضور یافت و تمرینی شاد و سرزنده را پشت سر گذاشت.
کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد و ستاره سابق رئال، با ستایش از لیونل مسی می‌گوید او خالق یک عصر جدید در فوتبال بود.
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
رودریگو دی پُل، هافبک تیم ملی آرژانتین، از خصوصیت ویژه لیونل مسی و ابهت او در رختکن آلبی سلسته گفت.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا باعث شده که تحلیل‎های بسیاری از ترکیب‌های احتمالی این تیم با حضور او مطرح شود.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا در بخشی از بسته پیشنهادی‌اش به لئو مسی به او وعده داده که در تابستان 2025 برای او در نوکمپ خداحافظی باشکوهی برگزار خواهد کرد.
لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.
رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالان برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولد بویز فکر می‌کند.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
یامین لامال با تنها 15 سال سن امروز در تمرین تیم اول بارسلونا حاضر شد. در لاماسیا به او لقب مسی کوچک داده‌اند.
لیونل مسی شب گذشته با دو پاس گل به کیلیان امباپه، رکورددار پاس گل در سال 2022 شد. او همچنین رکورد دریبل موفق در یک بازی را نیز در اختیار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ