پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند مقابل ساوتهمپتون پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
گابریل ژسوس به رقابت آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته با منچسترسیتی اشاره می‌کند.
اتان انوانری، پدیده 16ساله انگلیسی، قرارداد خود با آرسنال را تمدید کرد. او سال آینده و زمانی که 17 ساله می‌شود با توپچی‌ها قرارداد حرفه‌ای امضا خواهد کرد.
اورتون در نظر دارد تا رائول سانیهی، مدیر سابق آرسنال را به این باشگاه بیاورد.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
برای آرسنال خبر بد دیگری از راه رسید و اعلام شد گابریل مارتینلی، مهاجم برزیلی این تیم، به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده است.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.
پیرس مورگان که هوادار سرسخت آرسنال است و از این گذشته از او به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو یاد می‌شود بلافاصله به این توییت باشگاه بورنموث واکنش نشان داد و با انتشار چند پاسخ از ایموجی‌های خنده و تشویق استفاده کرد تا نشان دهد از طعنه زدن به تاتنهام لذت می‌برد.
آرسنال که ابتدا با دو گل از میزبانش وستهم پیش افتاده بود، نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در روزی که بوکایو ساکا یک پنالتی را هم خراب کرد، به تساوی ناامیدکننده 2-2 دست یافت.
دنی ولبک به طرز عجیبی فرصت فوق العاده برابر دروازه خالی چلسی را به آسمان زد.
سسک فابرگاس معتقد است نباید در سال 2011 آرسنال را ترک می کرد و برای پیوستن به بارسلونا عجولانه تصمیم گرفت.
بن وایت، مدافع آرسنال، اظهارات جالبی را درباره دوران کودکی‌اش و این که علاقه‌ای به فوتبال نداشت مطرح کرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که از شرایط فعلی خود در این تیم کاملا راضی است.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
تحقیقات آرسنال و اتحادیه فوتبال انگلیس پس از پرتاب اشیای هواداران به سمت کوین دی‌بروینه آغاز شد.
مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، می‌گوید از کودکی عاشق توپچی‌ها بوده و هیچوقت تیمی به جز آرسنال را دوست نداشته است.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه‌بان آرسنال دارد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
خبرنگار پرتغالی می‌گوید که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب مهدی طارمی به دست پورتو نرسیده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از بازگشت آرسن ونگر به این تیم استقبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ