عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه عالی این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب قانون برای تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها و اخذ مالیات از خانه‌های خالی دیگر در بخش مسکن خلأ قانونی وجود ندارد.
تیم هندبال سپاهان با وجود برتری مقتدرانه مقابل تیم عمان کلاب موفق به صعود به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا نشد.
دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشور‌ها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند.
پخش زنده تصویری از ورود سلطان عمان به فرودگاه مهرآباد مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت و خبرساز شد.
مربی آلومینیوم اراک واکنش جالبی علیه شعار دهندگان دارد.
خبرگزاری «اسپوتنیک» با انتشار تصاویری از ورود نخست‌وزیر سابق پاکستان به دادگاه تحت تدابیر شدید امنیتی خبر داد. قرار است در این جلسه دادگاه به پرونده صدور قرار وثیقه برای او رسیدگی شود.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
نخست‌وزیر سابق پاکستان برای حضور در دادگاه ضدتروریسم، تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.
دو فروند هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه کشور عمان به زلزله زدگان سوریه وارد فرودگاه بین‌المللی حلب شد.
دولت در سال‌های قبل تلاش کرده کسری بودجه خود را به حوزه عمرانی تسری دهد و واقعیت این است که بخش عمرانی به دلیل عدم تخصیص منابع امروز دچار توقف است؛ بنابراین حتی اگر دولت منابع حاصل از مولدسازی را به بخش عمرانی هم اختصاص دهد، به دلیل عقب‌ماندگی تاریخی در تخصیص منابع این بخش، ورود منابع مولدسازی به بخش عمرانی معنایی به جز جبران کسری بودجه نخواهد داشت.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:از مسئولان راهنمایی رانندگی و شهرداری می‌خواهم تا برای شماره گذاری خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و ون اقدام کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:تاکسی‌های آنلاین در شهر خدمات می‌دهند و هرچند راجع به این موضوع نیز جای یک سری دقت نظر و ورود به جزئیات وجود دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به مسقط، پایتخت عمان گفت: پیام آیت الله رئیسی را تقدیم سلطان عمان خواهم کرد.
با وجود اینکه تیم جوانان ایران دومین دیدار دوستانه خود در برابر عمان را روز سه شنبه برگزار کرد، هم چنان در این کشور بسر می برد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: فرصتهای اشتغال زیادی در طرح‌های عمرانی و زیرساختی وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی متولی این فرصت‌های شغلی را ثبت تا تعهد امسال خراسان رضوی را محقق کنیم.
دکتر امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر جدیت جمهوری اسلامی ایران از زمان ورود به مذاکرات لغو تحریم‌ها برای حصول به توافقی خوب، قوی و پایدار از تلاش‌های عمان در این مسیر قدردانی کرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد حوزه مسکن یک ایراد در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و آن اینکه این وزارتخانه به جای آن که نقش سیاستگذار و تسهیل‌کننده داشته باشد اکنون یک نقش پیمانکاری به خود گرفته است و جای انبوه‌سازان و بخش خصوصی در این حوزه خالی است در حالی که این‌ها باید بیایند مسکن تولید کنند و ما آن‌ها را نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ