رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد حوزه مسکن یک ایراد در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و آن اینکه این وزارتخانه به جای آن که نقش سیاستگذار و تسهیل‌کننده داشته باشد اکنون یک نقش پیمانکاری به خود گرفته است و جای انبوه‌سازان و بخش خصوصی در این حوزه خالی است در حالی که این‌ها باید بیایند مسکن تولید کنند و ما آن‌ها را نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام باقری ارومی با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تولید در ایران‌خودرو و توان خودروسازان داخلی در تامین نیاز واقعی بازار، گفت: نباید با نقدهای غیرمنصفانه در مسیر تخریب و سرکوب این صنعت حرکت کنیم.
پریگویژین که خودش یکی از محکومین به جنگ بوده، به تازگی مقامات نظامی روسیه را به باد انتقاد گرفته که به نیروهایش مهمات کافی و مورد نیاز را نرسانده‌اند. او همچنین تاکتیک‌ها، توانایی رهبری و تعهد مقامات نظامی روسیه را زیر سوال برد و گفت که آن‌ها به نیروهایش برای پیروزی‌هایشان اعتبار کافی نمی‌دهند. او جان‌فشانی‌های نیروهایش را پررنگ کرد و در روز شنبه به زعم خودش در مورد فتح باخموت فخر فروخت.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان گفتند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است...
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
رهبر مخالفان در رژیم‌صهیونیستی با انتقاد شدید از نخست‌وزیر این رژیم تاکید کرد که وی شکست‌خورده‌ترین و ناکارآمدترین کابینه را در اسرائیل رهبری می‌کند.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
رضا پهلوی و بخشی از حواریون او با راه اندازی کمپین «من وکالت می‌دهم» در تلاش برای نشان دادن مقبولیت و مشروعیت خود در بین مردم و با کمک رسانه‌های فارسی و غیر فارسی درصدد تثبیت رهبری شاهزاده در انقلاب مفروض خود برآمده اند که به رغم اقدامات انجام شده، هم با انتقاد گسترده طیف‌هایی از اپوزیسیون به خاطر ایجاد شکاف در بین براندازان مواجه شده و هم با عدم استقبال مردم مطابق پیش بینی‌ها و هم عدم همراهی چند تن از حواریونی که پیش از این اقدام به دو توییت مشترک کرده بودند.
آیا کاری که کرواسی انجام داد برای نامزدی مردی که بیش از 5 سال است آنها را رهبری می کند در جوایز د بست فیفا کافی نبود؟
مسئول روابط عمومی دفتر رهبر انقلاب از «تحریف» سخنان ایشان در یک رسانه معاند انتقاد کرد.
آیت‌الله حیدری گفت: اعتراض این شخص نسبت به اعدام اغتشاشگری که باعث ارعاب مردم و جرح یک بسیجی شده بود، از روی عدم آگاهی وی نسبت به فقه اسلام است یا از جای دیگری نشات می گیرد؟
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ