دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشور‌ها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت جمهوری اسلامی ایران‌ در شهر ریاض پایتخت عربستان شامگاه‌ پنج شنبه ( ۲۶ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه به طور رسمی بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که کره‌ جنوبی کشوری غیر مستقل و تحت تاثیر ایالات متحده است،‌ اظهار داشت: کره‌ای‌ها که با زبان خوش نسبت به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران اقدامی انجامی ندادند با شکایت دولت از آنان، ناگزیر می‌شوند نسبت به بازپرداخت پول‌های بلوکه شده اقدام کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
بر اساس استانداردهای جدید AFC‌ فقط 5 ورزشگاه ایران می‌توانند میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشند.
امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بورس ایران در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل با رشد ۷۳۲۶۷ واحدی توانست وارد کانال ۲.۴ میلیون واحدی شود. در روز خوب بورس،‌ ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
مطابق شبیه‌سازی که یک سایت معتبر خارجی انجام داده،‌ ایران جایی در میان چهار کشور برتر رده‌بندی هشت سال گذشته فوتبال باشگاهی آسیا ندارد.
در ادامه رقابت‌های جهانی گلبال که در پرتغال در حال برگزاری است،‌ تیم ملی گلبال مردان ایران در سومین دیدار برابر آرژانتین به برتری رسید.
وزیر ورزش و جوانان علاقه‌ای به گفت و گو درباره وضعیت تیم ملی ایران ندارد و مثل مدیران فدراسیون سکوت کرده است.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی تصمیم ایران برای پشرفت برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند.
سرمربی تیم ملی ایران در صحبت کوتاهی که با همتای خود در تیم سنگال داشت،‌ به شکستش همراه با مصری‌ها در فینال جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.
آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجه آمریکا دیشب در توییتی نوشت: «مهسا امینی امروز باید زنده بود. اما حالا ایالات متحده و مردم ایران سوگوار او هستند.»
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به مراسم اربعین،گفت :دولت و ملت عراق علیرغم سیاه‌نمایی دشمنان در ایجاد شکاف بین دو کشور ایران و عراق،از زائران خالصانه مهمان‌نوازی کردند.
با عملیات تفنگداران ناوشکن جماران،‌ یک فروند قایق مشکوک با سرنشینان مسلح که به کشتی تجاری ایران در باب المندب نزدیک شدند از محل متواری شدند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ