ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پست اینستاگرامی بازیکن تیم فوتبال الشرطه با کریستیانو رونالدو جنجال‌آفرین شد.
تک گل پرسپولیس به آلومینیوم جنجال‌های زیادی را به پا کرده است.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
انتشار تصویری از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در کنار علیرضا بیرانوند بار دیگر موضوع مذاکره دروازه‌بان پرسپولیس با آبی‌ها را بر سر زبان‌ها انداخت.
شورش واگنرها در روسیه بر علیه پوتین سوژه مجله طنز شارلی ابدو شد. در این کاریکاتور یوگنی پروگوژین، رهبر گروه واگنر و ولادیمیر پوتین دیده می‌شوند.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
در راستای طرح جوانی جمعیت، تصویر بنری در خیابان منتشر شده که کاربران واکنش مثبتی به آن نداشتند.
عکس پرسپولیسی‌ها در دفتر باشگاه با حضور کارمندان زن جنجالی شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
تراکتوری‌ها با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سپاهان را شکست دادند.
«جاناتان مک‌داول» (Jonathan McDowellan)، ستاره‌شناس و اخترفیزیکدان «مرکز اخترفیزیک اسمیتسونین» (SAO) گفت: این ماهواره، ماه گذشته به مدار زمین پرتاب شد. ۲۱ ماهواره در ۲۷ فوریه پرتاب شدند و دسته‌ای از آن‌ها مشکل داشتند، اما تنها یکی از آن‌ها سرنگون شد و بقیه در برزخ مداری مانده‌اند تا اسپیس‌ایکس تصمیم بگیرد که می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد یا خیر.
جورجینا رودریگس به تازگی تصاویری را به همراه کریستیانو رونالدو و فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و از آن‌ها به عنوان عشق‌های زندگی خود نام برده است.
صفحه باشگاه آلمانی عکس جالب از سردار آزمون و زایی آلونسو را پشت سر گذاشت.
مجمع رهروان امرمعروف و نهی از منکر شهر قم با ارسال پیامکی بعد از نماز جماعت هنگام تکبیر خواستار گفتن مرگ بر بی‌حجاب شده است.
واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آن‌ها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست، اما من بسیار سنتی هستم.»
همزمان با آغاز رزمایش مشترک نظامی ایران و روسیه و چین، سفارت روسیه در کنیا ادعا کرد تکنولوژی موشک‌های هایپرسونیک در دنیا تنها در اختیار این سه کشور است.
آسوشیتدپرس اخیرا تصاویری از چند جنگجوی کی‌یف در دونتسک را منتشر کرده که در یکی از آنها، یک نظامی با نشان داعش روی بازوی چپش دیده می‌شود. این اخبار به صورت ویژه توسط رسانه‌های روس مورد بازتاب قرار گرفته است.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
روز گذشته تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف منتشر شد.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ