شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی پناه دانش آموخته رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مقطع دکترا در همان رشته می‌باشد.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
صحبت‌های علی اصغر مدیرروستا در حاشیه دیدار دوستانه بین پیشکسوتان تیم ملی و منتخبان هما
اینجا همان بحث جنجالی دوباره مطرح می‌شود و در کنارش یک پرسش خبرساز ذهن را درگیر می‌کند: علی دایی از ایران برود یا نه؟ فیفا که مطابق با مراسم هرساله‌اش دوباره از علی دایی دعوت به عمل آورده، چشم‌انتظار حضور چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران در این مراسم باشکوه است. از سوی دیگر، بدش هم نمی‌آید با ارزیابی شرایط علی دایی بسنجد که دولت ایران چه رفتاری با این چهره بین‌المللی خواهد داشت
با وجود همین ناملایمتی‌ها که البته چندان برای علی دایی ناآشنا نیست، او همچنان مرد محبوب مردم است و بسیاری حاضر هستند در چنین شرایطی اگر خودش پا پیش بگذارد، همراهش شوند و در کمترین زمان ممکن برای حل‌کردن مشکلات موجود، آستین بالا بزنند.
مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد آماده است تا در برنامه فوتبال برتر پاسخ علی فتح‌الله‌زاده را بدهد.
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
علی محسن زاده معتقد است کسب یک امتیاز هم روحیه این تیم را بهبود بخشیده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.
علی دایی که مدرک مهندسی متالوژی را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد، از همان بدو تحصیلات ابتدایی شاگرد اول کلاس بود
علی مطهری نوشت: مصوبه اخیر شورای‌عالی فضای مجازی درباره وظایف و اختیارات و ترکیب کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور که در واقع همان طرح صیانت است و در مجلس به جایی نرسید.
علی مطهری نوشت: مصوبه اخیر شورای‌عالی فضای مجازی درباره وظایف و اختیارات و ترکیب کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور که در واقع همان طرح صیانت است و در مجلس به جایی نرسید.
دایی در محفلی خصوصی به دوستان و نزدیکانش تاکید کرد جوابش به تاج همان جوابی است که به ماجدی داد
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ