در تعریف واژه امید گفته اند «طمع کردن در چیزی که دست یافتن به آن ممکن است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت.
یک دربی نفس‌گیر 120‌دقیقه‌ای؛ این پایانی برای این فصل از فوتبال ایران بود؛ یک مسابقه جنجالی که سرانجام با برتری قرمزها تمام شد تا آنها هر دو جام فصل را از آن خودشان کنند.
مربی برزیلی پرسپولیس تشابه جالبی از بازی دربی فوتبال ایران دارد.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
فوتبال ایران بعد از هفته جنجالی دربی، با شروع مجدد لیگ دوباره به طبیعت خود بازگشته است: دشمنی!
چه روزهای تلخی که ستاره دربی تجربه نکرد- کابوس محو شدن از سطح اول فوتبال ایران برای همیشه.
صدمین دربی تهران در آستانه برگزاری است، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو تیم پرسپولیس و استقلال درهفته بیست و هفتم لیگ برتر، به مصاف‌هم خواهند رفت.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیارانش دیدار استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
کارشناس داوری فوتبال ایران تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی نیمه اول بازی با سپاهان اصفهان را درست اعلام کرد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می شود که پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار آبادان احتیاج دارد.
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از دربی ایران را ترک کرده بود با ارسال نامه ای به این باشگاه آب پاکی را روی دست سرخپوشان ریخت.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی آماتور بودند.
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: کمک داور دربی عملکردی قابل تقدیر در صحنه گل استقلال داشت.
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: کمک داور دربی عملکردی قابل تقدیر در صحنه گل استقلال داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تقابل این پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی انجام داد.
یک رسانه یونانی مدعی شد نیاز باشگاه آاک به جذب بازیکنان غیر اروپایی احتمالا منجر به کنار گذاشتن میلاد محمدی یا احسان حاج صفی از این تیم خواهد شد.
قرعه‌کشی یکی از پرستاره‌ترین ادوار لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز در تهران برگزار شد و از همان هفته نخست مسابقات با هیجان آغاز خواهد شد. پرسپولیس هم در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ