عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مقابل ملوان جزء نفرات ذخیره است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال به دلیل مشکلات پیش فصل نتوانسته بود آماده سازی خوبی داشته باشد گفت: با وجود این کمبودها آنها در هفته اول برخلاف انتظارات نتیجه گرفتند.
نقل و انتقالات استقلال به طور کامل زیر نظر جواد نکونام انجام می‌شود تا در روند جذب بازیکن تاخیری پیش نیاید.
آخرین نبرد خانگی استقلال بر خلاف انتظارات خالی از حساسیت جدولی برگزار می‌شود.
دو، سه روزی می‌شود که تمرینات تیم فوتبال مس در رفسنجان برای مصاف با استقلال آغاز شده است.
در صورتی که نساجی به فینال جام حذفی صعود نکند،‌به احتمال زیاد این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
مهدی قایدی امیدوار است از سوی امیر قلعه نویی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این مرحله را انجام خواهند داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: انتظار من از تیم ملی جوانان بیش از این‌ها است.
حضور استقلال در سوپر جام فوتبال ایران می تواند یکی از وعده های سرمربی پرتغالی این تیم را برآورده کند.
پادوانی می گوید که استقلال در فصل گذشته قهرمان شده است و انتظارات از این تیم بالا است.
رضا میرزایی می گوید که انتظارات از بازیکنان استقلال خیلی بالاست و باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه تعطیلی لیگ به سود همه تیم‌ها بوده است، گفت: با گذشت ۵ هفته از لیگ برتر استقلال هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که تعویض های «ساپینتو» در دیدار با نساجی عجیب بود گفت: در شش هفته ابتدایی لیگ برتر تیم ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی بازیکنان در استقلال گفت: عجیب است که ساپینتو از همه داشته‌هایش در این تیم استفاده نمی‌کند تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.
هافبک دفاعی تازه وارد استقلال امیدوار است بتواند که فردا اولین بازی اش را برای این تیم انجام دهد.
باشگاه استقلال برای صدور ITC امیرحسین حسین‌زاده منتظر دریافت پول رضایت‌نامه این بازیکن است.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ