سرمربی نفت آبادان با لفظ عجیبی از رفتار سا پینو کنار زمین انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقاد صادق کوشکی کارشناس شبکه افق از عذرخواهی دو نفر از سران قوه بابت مرگ مهسا امینی: مگر چه شده که عذرخواهی کردند؟ عذرخواهی آن‌ها سبب ایجاد شبهه و شعله ورتر شدن اعتراضات شد.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
کنایه المیرا شریفی مقدم، مجری صداوسیما به اقدام غیرقانونی مالکان برای استخدام شرخر علیه مستاجران را در ویدئوی زیر ببینید.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
جلیل رحیمی نماینده مجلس از رییس مجلس و هیأت رییسه مجلس به دلیل توجه نکردن به معیشت مردم انتقاد کرد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
وحید امیری بازیکن پرسپولیس از علیرضا بیرانوند انتقاد کرد.
اصغری کارشناس هواشناسی در انتقاد به نظر کارشناس داوری دربی تلویحا تیم مورد علاقه خود را لو داد.
نماینده ادوار مجلس در برنامه حضور گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند.
محمدرضا احمدی در انتقاد به گرانی‌ها گفت: دلارو یورو را ول کنید، قیمت گوشت، نان و ... را کنترل کنید.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
دبیرکل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه در انتقاد به رفتار اخیر در برخورد با خانواده علی دایی گفت: می‌گذاشتید همسر علی دایی برود؛ مگر چه می‌شد؟
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود. خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا به شدت از مدیران دولتی درباره راهپیمایی اربعین انتقاد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ