کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
دلیل ناکامی استقلال در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، تنها در شکست این تیم به رقبای اصلی‌اش خلاصه نمی‌شود.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال غرور بازیکنان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد.
با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
دروازه‌بان باتجربه نساجی مازندران که بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن عصبانی بود، طی روزهای اخیر درگیر مداوای مصدومیت است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
تراکتور هفته گذشته در شرایطی موفق به شکست استقلال شد که محمد عباس زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کاوه رضایی هم صد در صد آماده نبود.
پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
آخرین باری که کمیته انضباطی یک جریمه نقدی سنگین را برای فردی در نظر گرفت، ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به دلیل اظهارات تندی که بعد از دیدار با استقلال داشت، محکوم شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده است، گفت: مس کرمان برابر استقلال تدافعی بازی کرد اما کم تجربگی بازیکنانش باعث شکست این تیم شد.
استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها بوده باشد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره شکست این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن، کم تجربه بودن برخی بازیکنان و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها را از دلایل آن عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ