روزنامه اینترنتی صدای سپاهان در مطلبی به انتقاد از ریکاردو ساپینتو بابت گلایه اش از ژوزه مورایس بابت جذب سیاوش یزدانی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت میتوانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده
نمایید.
رسالت نوشت: اصلاحطلبان گرفتار بحران گفتمانی، اندیشگی، بیآیندگی و کارآمدی هستند. این بحرانها آنها را به ورشکستگی سیاسی رسانده است. لاتبازی سیاسی حجاریان و تاجزاده مبنی بر شروط شرکت در انتخابات، یک شارلاتانبازی برای سرپوش گذاشتن روی بربادرفتن سرمایه اجتماعی اصلاحطلبان است!
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آنها و شهادت دو نفر از نیروهای انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوءاستفاده از تریبونهای نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهینآمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف میکند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانیها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهینآمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمیشود! آنها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا میدانستند و لاغیر!
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطیوار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانهای برخی رسانهها و خبرنگاران اصلاحطلب قرار گرفته و الگوی آنها شدهاند.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوبها را شکستخورده میداند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوبها به استناد سخنان و شعارها و مواضع لیدرها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاحطلبان دنبال چسباندن شعارها به عنوان خواستههای معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی میبیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
مرعشی و حزبسازندگی و خاتمی و اصلاحطلبان هیچجا مثل خاطرات مرحوم هاشمی رسوا نشدهاند. باید آن استخر را که مرحوم هاشمی در هر صفحه از خاطرات خود یکبار شیرجهزدن در آن را بهعنوان بخشی مهم از خاطرات یادآوری میکند، با گلاب پر کرد و به موزه تبدیل کرد که مرحوم هاشمی را سرکیف و تازهدماغ میکرده است تا این حوصله کند و این خاطرات را بنویسد!
این سیاسیکاری با هدف جلب توجه رسانهای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیهها و توصیه به همکاری و همافزایی قوا از سوی عالیترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیهای به حرکتهای هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاهها رسمیت داده بود اینبار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایتهای صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی میخواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمیشود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامیهای سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهتگیریها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بیاعتباری بیشتر وی ختم شده است.
شاخه التقاطی جریان نواندیشی دینی، اما شعبه مهمتری است که خود انشعاب سهگانهای را در بر میگیرد. نماینده یک شاخه آن عبدالکریم سروش است که کارکرد اصلیاش، تقلیل وحی الهی به رؤیا و تخیل با استفاده از آموزههای پوزیتیویستی کارل پوپر است
روزنامه ایران درباره مولوی عبدالحمید نوشت: اینکه ایشان با چه مبنایی سرزمینهای مقدس فلسطین و قسمت غربی قدس شریف را به رژیم صهیونیستی میبخشند معلوم نیست، ولی بر این باور هستیم که این امر، باور اهل سنت ایران زمین نیست.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور میکند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد میشود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعتها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد میشود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعتها ادامه یافت.
روزنامه ایران نوشت: مجلس به بهانه عدم ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه از اعلام وصول آن ممانعت میکند؛ اقدامی که به گفته بسیاری از حقوقدانان خلاف قانون اساسی است و هیأت رئیسه مجلس در جایگاهی نیست که لایحه دولت را بلوکه کند.
روزنامه جوان با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باجده به آمریکا اینکه؛ اینها اسم خود را «عقلای ملت» میگذارند و رقبای خود را به بیعقلی و بیدانشی متهم میکنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان میکنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیهطلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمیآید را صدای ملت معرفی میکنند و میگویند باید آن را شنید و تن به باجدهی داد!
روزنامه دولتی ایران امروز در گزارشی به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان حمله کرد و او را عامل تحریک و زمینهساز آشوب خواند.
ایران نوشت: اظهارات دشمنپسند مولوی عبدالحمید از جمله عوامل تحریک و زمینهساز آشوبها بود.
جوان نوشت: سلبریتیها بدون هیچگونه شایستگی دیگری و صرفاً به اتکای شهرتی که به دست آوردهاند، دارای تریبونهای پر مخاطب شدهاند که میتواند افکار مخاطبان خود را به زیان منافع ملی تحت تأثیر قرار دهد، تأثیراتی که گاه میتواند فاجعه آمیز باشد.
در طول سالهای گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهرههای سیاسی تبدیل شده بود و سالها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع میکرد.
روزنامه جوان نوشت: آقای عبدی پرگویی را کنار بگذار. اگر یک جوان غفلتخورده با این تحلیلهای تخیلی تو به خیابان بیاید و خون کسی ریخته شود، در دنیای دیگری که شاید به آن باور داشته باشی، مثقال ذرهای از شر را هم خواهند دید و محاسبه میکنند.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران، در مطلبی، به علی کریمی تاخت.
به نظر میرسد منظور از دفاع منتقدانه وقایع سال ۸۸ باشد. صانعی در فتنه سال ۸۸ دفاعی از جمهوری اسلامی نداشت که حال بخواهد منتقدانه باشد یا مدل دیگری! او در سال ۸۸ در کنار جنبش سبز ایستاد و حمایتهای اصلاحطلبان از او هم به دلیل همین مواضع سیاسی اوست.
تمامی حقوق این سایت متعلق به آیلوک میباشد. سایت مپ