یک سال از حذف ارز ترجیحی گذشت اقدامی که می‌توانست در راستای تک نرخی شدن ارز باشد اما افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر مشکلات را برای اقتصاد دوچندان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یبوست مزمن با التهاب و اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی در ارتباط است، همچنان سوالات بی پاسخ زیادی در مورد رابطه میان سلامت دستگاه گوارش و عملکرد شناختی مغز در طولانی مدت وجود دارد.
اورتون در تلاش برای خرید آرنات دانجوما، مهاجم ویارئال، در حال پشت سر گذاشتن میلان است.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
توجه به بهداشت دهان و دندان به‌تازگی به بخشی از رویکرد مدیریت دیابت همراه با تشویق بیماران به حفظ وزن سالم، رژیم غذایی سالم و ترک سیگار تبدیل شده است.
تحقیقات جدید برای اولین بار نشان می‌دهد امواج مغزی مرتبط با درد در هر انسانی مخصوص به خودش است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. با این وجود، او جوان نیست و نامزدی برای ریاست جمهوری وقت و انرژی زیادی می‌گیرد. این بدان معناست که دیگر خبری از سفر‌های زمینی دراماتیک به کی‌یف نخواهد بود و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر کمپین انتخاباتی وجود خواهد داشت.
محمدرضا زنوزی نزدیک به شش میلیون دلار از بدهی‌های باشگاه تراکتور را پرداخت کرده تا این باشگاه را از کسر امتیاز، بسته شدن پنجره و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
مدیرکل حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: سریال پرواز ممنوع که در تلویزیون پخش شد باعث راه افتادن مسابقات مختلف و رباتیک در مدارس متوسطه اول و دوم شد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: فضای دلنشین یک مدرسه به افزایش درک دانش آموزان از محیط اطراف و به ایجاد فضایی شاد و صمیمی منجر می‌شود.
ترخون کالری و کربوهیدرات کمی دارد و حاوی مواد مغذی متنوعی است که می توانند برای سلامتی مصرف کنندگان مفید باشند. تنها یک قاشق غذاخوری (۱.۸ گرم) از برگ های ترخون خشک شده ترکیبات زیر را در خود جای داده است:
چین در ماه گذشته پس از حذف ناگهانی استراتژی سختگیرانه «کووید صفر» و حذف محدودیت‌های سفر، انفجاری را در موارد کووید و مرگ و میر تجربه کرد. طبق گفته دولت چین، حدود ۶۰هزار نفر در فاصله بین ۸ دسامبر تا ۱۲ژانویه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه حتی این رقم نیز می‌تواند میزان واقعی تلفات را کمتر از حد واقعی اعلام کند.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
زاهدان- اثر انگشت و دانه‌های گیاهی با قدمت پنج هزار سال در پنجمین فصل کاوش‌های باستان‌شناسی در محوطه «تپه دشت» شهر سوخته منطقه سیستان کشف شد.
اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره‌وری را رویکرد اصلی مدیریت شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد.
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.
آصفری گفت : با یکی از شرکت های تولیدکننده مواد لبنی صحبت می کردم تاکید داشتند که کاهش تولید داشتند و حتی برخی از تولیداتشان را در انبارها نگهداری می کنند مواد لبنی که می تواند برسلامت مردم اثر بگذارد از سفره شان حذف شده است. میوه آنقدر گران شده است که فکر کنم برخی خانواده ها کلا میوه را حذف کرده باشند.
«منک» تازه‌ترین اثر دیوید فینچر با ده نامزدی پیشتاز است و در مقابل «خورشید» نماینده ایران در بخش اسکار غیرانگلیسی زبان نتوانست به جمع نامزدهای این جایزه راه یابد و مطابق با پیش‌بینی‌ها حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ