مدیرکل حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: سریال پرواز ممنوع که در تلویزیون پخش شد باعث راه افتادن مسابقات مختلف و رباتیک در مدارس متوسطه اول و دوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
یک مرد در سانحه سقوط یک هواپیمای سبک در شمال یورکشایر جان خود را از دست داد.
بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در استان عقبه اردن، یک نفر کشته شد.
استیون بوکت خم شد تا یک بچه گربه ۹ ماهه به نام هندریکس را نوازش کند، سپس چاقویی را از کوله پشتی‌اش برداشت و به او ضرباتی را وارد کرد. هندریکس گریخت و استوارت مونتگومری، صاحب هندریکس، او را در حالی که خونریزی شدیدی داشت نزد دامپزشک برد، اما هندریکس بر اثر جراحات وارده جان باخت. با توجه به این تصاویر، گزارشی مبنی بر حیوان‌آزاری به دفتر پلیس ارائه شد.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
شیراز-سرپرست پلیس راه جنوب استان فارس گفت: واژگونی سواری سمند در جاده فراشبند یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی سمند بر جای گذاشت.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی در اثر تیراندازی اشتباهی در اطراف قدس اشغالی خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برخورد کامیونت خاور با درخت در بولوار قرنی مشهد، یک مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس یک معتمد دلگانی جان خودش را از دست داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
یک کشته بر اثر و رود لودر به یک منزل!
کیهان نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهاد‌ها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.
سوسن- بخشدار سوسن شهرستان ایذه از مرگ یک نفر در روستای بانای این بخش خبر داد.
ساخته تحسین شده استیون سودربرگ که برگرفته از یک مینی سریال است، اگرچه نسبتاً طولانی است اما آنچنان پرجزئیات و دقیق ساخته شده که پس از تماشایش تصور می‌شود این اثر به اندازه کافی طولانی نیست.
هرچند ساخته دیوید فینچر، بهترین اثر این فیلمساز مولف نیست، بی‌شک یکی از مهم‌ترین آثار گونه پلیسی محسوب می‌شود و فینچر با وسواسی که در بازسازی یک جنایت سریالی از خود به نمایش گذاشته، اثری پرجزئیات را خلق کرده است؛ هرچند این جزئیات پرتعداد تا حدودی ریتم فیلم را کند کرده، با این حال همچنان امضای این فیلمساز در پای اثر مشهود است.
این فیلم با بازی باب اودنکرک که در چندین سال با بازی در نقش محوری سریال «بهتر است به کال زنگ بزنی» مورد توجه قرار گرفته، اثری اکشن و کمدی است که اگرچه آنچنان استوار نیست اما ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ