مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یبوست مزمن با التهاب و اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی در ارتباط است، همچنان سوالات بی پاسخ زیادی در مورد رابطه میان سلامت دستگاه گوارش و عملکرد شناختی مغز در طولانی مدت وجود دارد.
اورتون در تلاش برای خرید آرنات دانجوما، مهاجم ویارئال، در حال پشت سر گذاشتن میلان است.
توجه به بهداشت دهان و دندان به‌تازگی به بخشی از رویکرد مدیریت دیابت همراه با تشویق بیماران به حفظ وزن سالم، رژیم غذایی سالم و ترک سیگار تبدیل شده است.
تحقیقات جدید برای اولین بار نشان می‌دهد امواج مغزی مرتبط با درد در هر انسانی مخصوص به خودش است.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
دانشمندان دانشگاه آریزونای آمریکا موفق شدند رباتی بسازند که مانند انسان «نفس» می‌کشد، «عرق» می‌کند و از سرما می‌لرزند. این ربات که «اندی» نام دارد می‌تواند به دانشمندان درباره مقاومت بدن انسان در برابر امواج گرما و تغییرات آب و هوایی اطلاعات ارزشمندی بدهد. به گفته یکی از این دانشمندان «نمی‌توان انسان‌ها را در شرایط گرمای شدید خطرناک قرار داد و آزمایش کرد که چه اتفاقی می‌افتد.» در سراسر جهان سالانه هزاران نفر بر اثر گرمازدگی و سایر بیماری‌های مرتبط با گرما جان خود را از دست می‌دهند.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
یک سال از حذف ارز ترجیحی گذشت اقدامی که می‌توانست در راستای تک نرخی شدن ارز باشد اما افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر مشکلات را برای اقتصاد دوچندان کرد.
کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. با این وجود، او جوان نیست و نامزدی برای ریاست جمهوری وقت و انرژی زیادی می‌گیرد. این بدان معناست که دیگر خبری از سفر‌های زمینی دراماتیک به کی‌یف نخواهد بود و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر کمپین انتخاباتی وجود خواهد داشت.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
مدیرکل حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: سریال پرواز ممنوع که در تلویزیون پخش شد باعث راه افتادن مسابقات مختلف و رباتیک در مدارس متوسطه اول و دوم شد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: فضای دلنشین یک مدرسه به افزایش درک دانش آموزان از محیط اطراف و به ایجاد فضایی شاد و صمیمی منجر می‌شود.
ترخون کالری و کربوهیدرات کمی دارد و حاوی مواد مغذی متنوعی است که می توانند برای سلامتی مصرف کنندگان مفید باشند. تنها یک قاشق غذاخوری (۱.۸ گرم) از برگ های ترخون خشک شده ترکیبات زیر را در خود جای داده است:
سندروم شوک سمی بیماری است که در اثر عفونت باکتریایی رخ می‌دهد و با علایمی، چون تب، مشکلات گوارشی، التهاب کبدی و... همراه است. به تازگی توئیتی درباره یک بیماری که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت در دوران قاعدگی رخ دهد، در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: اسفندماه سال گذشته، مرگ مشکوک دو نفر مراجعه‌کننده به یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی بهبهان گزارش شد. وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که متوفیان در اثر مسمومیت با حلوای آغشته به نوعی سم خطرناک فوت کرده‌اند و در این رابطه سه نفر متهم شناسایی و از منزل آن‌ها ظرف‌های مشابه حلوا پیدا شد.
زاهدان- اثر انگشت و دانه‌های گیاهی با قدمت پنج هزار سال در پنجمین فصل کاوش‌های باستان‌شناسی در محوطه «تپه دشت» شهر سوخته منطقه سیستان کشف شد.
سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.
تنوع محصولات غذایی و گوناگونی شکل و رنگ آن‌ها بسیاری افراد را تشویق به مصرف بی حد و اندازه آن‌ها می‌کند. بدن نیز در اثر بروز کمبود‌ها و کاستی‌های در سطح مواد موجود در آن گاهی رغبت و میل بیشتری را به مصرف برخی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد که این می‌تواند زنگ خطر و روندی غیر طبیعی باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره‌وری را رویکرد اصلی مدیریت شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
دو نفر در ایستگاه متروی مرکز مترو واشنگتن بر اثر حمله با چاقو به شدت زخمی شدند.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ