مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آشنایی با تغییرات اقلیم در سامانه آموزش آنلاین هلال احمر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار شد.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از برگزاری پنج دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۰ نفر از کشاورزان و بهره برداران در این کلاس ها شرکت کردند.
دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.
دومین دوره مسابقه دوومیدانی با نام «جام مسافر» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار خواهد شد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.
دوره آموزشی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، ویژه کارکنان شعب استان تهران با حضور معاونین مناطق این استان برگزار شد.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
دوره آموزش سامانه مدیریت کارت شرکت سابین تجارت آریا در مدیریت شعب اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولین حوزه کارت شرکت سابین تجارت و نمایندگان بازاریابی شعب این استان برگزار شد.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان، گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۲۵ دوره آموزشی ویژه والدین دانش آموزان در مدارس استان انجام شده است.
بیست و دومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( ACPC) ۱۸فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
دوره آموزش درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی برگزار می شود.
دوره مربیگری بین المللی سطح یک تیراندازی باکمان با حضور مدرس یونانی در تهران برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشی ویژه خبرنگاران بحران در بهمن ماه
رئیس هیأت شطرنج شهرستان ملایر گفت: دوره آموزشی داوری درجه سه فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهرستان ملایر از استان همدان تشکیل و امتحان نهایی آن برگزار شد.
اراک - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دوره تخصصی جست‌وجو و نجات شهری «آوار» ویژه نجاتگران خواهر این جمعیت در استان برگزار شد.
دوره بازاريابي خدمات بانكي شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازي و برخورد صحيح همکاران با مشتريان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.
میزهای تخصصی گردشگری خوراک توسط فعالان و کارشناسان این حوزه برگزار شد. در پی آن قرار است دوره‌های کوتاه مدتی نیز با همکاری دانشگاه تهران برپا شود.
فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ