هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از روزی که رئیس فدراسیون شدم، وزیر ورزش را ندیدم! سجادی در گزارش‌های خود اول از مدال‌های تکواندو می‌گوید اما بچه‌های ما را نمی‌بیند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت از قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا خنده‌دار است؛ تیم‌های ایرانی هشت‌شان گروی نُه است و نمی‌دانیم اصلا ما را به لیگ قهرمانان راه می‌دهند یا نه.
سرمربی و ملی‌پوشان کاراته در بازدید مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی، از شرایط این رشته گلایه کردند.
ملی پوشان تیروکمان ایران از کمبود امکانات و لوازم مصرفی برای پیگیری تمرینات گلایه کردند.
دروازه‌بان جدید پیکان می‌گوید این تیم با حضور رسول خطیبی در لیگ بیست و سوم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
وزیر اسبق بهداشت گفت: مشکلات معیشتی فقط بخشی از مسائل و معضلات مردم در حاشیه شهرهاست و مسائل و آسیب های اجتماعی زیادی در این مناطق وجود دارد. جلوه های زشت مشکلات معیشتی مردم در این مناطق هر فطرت پاک انسانی را آزار می دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی بار دیگر به اشتباهات داوری علیه این تیم در آستانه دربی پایتخت معترض شده است.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
سرمربی پیشین تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد مصاحبه منتشره از سوی یک بازیکن نکاتی را مطرح کرد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی اظهار کردند: این روز‌ها گلایه‌های زیادی از معیشت به ما می‌رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آن‌ها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
بازیکن سابق استقلال بعد از خداحافظی از فوتبال ابراز امیدواری کرد که پسرانش حق او را از فوتبال بگیرند.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
دانشیار دانشگاه تهران از دستیابی به فناوری ساخت لایه‌های ابرجاذب نور در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران خبر داد و برای تجاری‌سازی این دستاورد اعلام آمادگی کرد.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
برکشلی گفت: در سازمان اوپک، تصمیمات معمولاً لایه‌های سیاسی هم دارد. این لایه‌های سیاسی با گسترش اوپک به حوزه کشورهای غیر عضو اوپک و به ویژه روسیه، قدری شدت هم پیدا کرده است.
برکشلی گفت: در سازمان اوپک، تصمیمات معمولاً لایه‌های سیاسی هم دارد. این لایه‌های سیاسی با گسترش اوپک به حوزه کشورهای غیر عضو اوپک و به ویژه روسیه، قدری شدت هم پیدا کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در این ایام دیدیم کسانی به قصد کشته سازی در حوادث حضور یافتند و این راهبرد دشمن است. در حوادث گذشته نیز شاهد آن بودیم، کسانی که به قتل رسیدند در محل‌های تجمعات نبودند یا با سلاح‌هایی به قتل رسیدند که در اختیار نیرو‌های حافظ امنیت نبود، این قتل‌ها با چاقو و سلاح سرد انجام شده بود و همکاران بنده در میدان سلاح ندارند و از شکاری و گلوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
دیدار تیم ملی دانشجویان و استقلال باز هم یک گلزن نام آشنا داشت و محمد اوسانی در پنجمین مصاف با آبی‌پوشان پایتخت موفق به ثبت یازدهمین گل خود برابر این تیم شد.
خانم‌های طرفدار پرسپولیس پس از تماشای دیدار تیم محبوب‌شات مقابل صنعت نفت، صحبت‌هایی را مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ