سرمربی تیم ملی کاراته در جریان بازدید سرپرست وزارت ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گلایه های زیادی را به ویژه نسبت به وزیر قبلی مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جراح و متخصص چشم، گفت: گل‌مژه برآمدگی کوچک، قرمز و دردناکی است که شبیه جوش بوده و در لبه خارجی یا داخلی پلک به وجود می‌آید و در اثر عفونت باکتریایی غدد چربی پلک ایجاد می‌شود.
اغلب انسان‌ها در زندگی روزمره کار‌هایی را انجام می‌دهند که نمی‌دانند ممکن است به چشم‌های خود آسیب برسانند با شناخت این کار‌ها می‌توانید به حفظ سلامت چشم‌ها کمک کنید.
النصر عربستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 5-0 برابر سلتاویگو شکست خورد.
حل کردن این معمای تصویری به تقویت مهارت های مشاهده ای شما کمک می کند. رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
تیم فوتبال تراکتور در شرایط جوی خاصی موفق به رقم زدن یک تساوی پر گل مقابل حریف تدارکاتی خود شد.
علیرضا طلوع کیان معتقد است که عیبت بهروز عطایی به تیم ایران لطمه زده است.
وزش باد زیاد نه تنها بینی و گلو را خشک می‌کند، بلکه چشمان شما را نیز خشک می‌کند که می‌تواند منجر به تحریک شود.
تعداد قربانیان زن در سوئد طی یک دهه گذشته با روند رو به رشد، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است اما سلبریتی‌های غربی و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق زنان در این‌باره سکوت کرده‌اند.
قرمز به طور مستقیم در چرخه رنگ سبز قرار دارد که آن را به بهترین همنشین تبدیل می‌کند. این رنگ کنتراست ایده آلی است. اگر قرمز پرحرارت را دوست ندارید. سایه‌های تیره‌تر آن را امتحان کنید، رنگ شرابی یا بورگاندی چشم‌های سبز شما را تشدید می‌کند.
یکی از بهترین نمایش‌های فردی شهرآورد صد به شماره هشت پرسپولیس اختصاص داشت.
کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال عربستان ترجیح داد تخلف بزرگ کریستیانو رونالدو را ندید بگیرد.
رامین رضاییان از هواداران سپاهان درخواست کرد از هفته آینده با حضور در استادیوم به این تیم روحیه بدهند.
علیرضا حقیقی همانند فصل گذشته به دنبال این است تا چهره ویژه تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی لقب گیرد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: هر کسی مدعی لباس تیم ملی تکواندو است، باید داخل زمین و روی شیاب چانگ حقش را بگیرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
قتل همسر مقابل چشمان فرزند
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
کریستیانو رونالدو بعد از حذف پرتغال با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
حسین جلالی: من اظهار داشتم کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید هزینه بالایی را بپردازند. هزینه قانون‌شکنی بالا می‌رود. بالا رفتن هزینه قانون‌شکنی ممکن است حذف خدمات اجتماعی باشد، ممکن است ممنوعیت از بعضی از مزایا، حق و حقوق و اشتغالات باشد. نمی‌شود که در کشور قانون‌شکنی کنیم و به قانون دهن‌کجی کنیم و کسی به ما نگوید بالای چشممان ابروست. ممکن است قدری به شما بربخورد، اما قانون محترم است.
تغییرات در بینایی شما می‌تواند نشانه مشکلات سلامتی باشند از سکته مغزی گرفته تا دیابت. کلسترول بالا یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و علائم این بیماری می‌تواند در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌ها به شکل پلاک‌های نارنجی ظاهر شود.
چشمان دانش آموز کرجی روشنی‌بخش دیدگان دو نیازمند شد.
آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد
جام جهانی فوتبال، تورنمنتی که تاریخچه و زیبایی های فراوانی را در دل خود گنجانده و هر 4 سال یکبار برای علاقه مندان به فوتبال دلربایی میکند.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ