به گفته یکی از معاونان وزارت ورزش، امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، بیشتر از گذشته به ترک مسئولیتش نزدیک شده به گونه ای که در مجلس هم استعفای او تایید شده است.
علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گفت: با تصمیم هیأت‌رئیسه استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام وصول می‌شود.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی، صعود تیم نوجوانان را تبریک گفت.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
وزیر ورزش و جوانان برای سومین بار از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرد.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
وزیر ورزش فردا به همراه رییس دولت راهی تبریز خواهد شد.
معاون اول رييس جمهور اعلام كرد سجادى با بهبود وضعيتش به زودى به وزارت ورزش بازمى گردد.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش گفت: تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی دارد و قطعاً به این رشته کمک خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال برای ماه‌های محدودی است. ما به زودی جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال داریم.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت ها در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ